Beauty-fall Red

Halihó!

Ma egy manikűrt hoztam, ami eléggé friss, tegnap előtt pingáltam a körmeimre. Nagyon rákattantam az őszre, folyamatosan őszies lakkokat akarok a körmeimre kenni, amivel nem is lenne különösebb gond, csak hát sok lakk közül nehezen választ az ember. De ez legyen a legnagyobb problémám. :D

Kedvet kaptam egy kis homoklakkhoz, még pedig az IsaDora 102-es Metal Crush lakkjához. Ehhez választottam a Catrice tavalyi Celtia limitált kiadásában megjelent LOVEnder ezüst csillámos szürke lakkját. Eredeti terveim szerint a Metal Crush csak a gyűrűs ujjamon lett volna, a többin pedig a LOVEnder. Aztán eszembe jutott, hogy az Essence-től van egy piros thermo lakkom (szintén tavalyi limitált kiadású), amit már múltkor felkentem ugyan, de miután majdnem az összes körmömbe sikeresen belenyúltam, le is mostam kb. 2 óra után. Végül a nagy döntésképtelenségemben, hogy a szürke lakkokat vagy a pirosat kenjem magamra, végül mindegyik lakk a körmeimen kötött ki. És hogy ne legyen annyira uncsi, egy legyező ecset segítségével a homoklakkot színátmenetesen felvittem a LOVEnder fölé.

A Metal Crush-ból és a LOVEnderből két rétegre volt szükségem, az Essence Beauty-fall Red lakkjából három réteget kentem fel. Egyébként ez a lakk melegben Coca-Cola piros, míg hidegben tompa vörös színe van. Hidegben elég belőle két réteg, melegben viszont nem árt a 4 réteg, mert hárommal még átsejlenek a körömvégek. Végül kiegyeztem vele három rétegben, mert egész gyorsan szárad, szép egyenletesen terül, így nem éreztem szükségét, hogy még egy negyedik réteggel is szórakozzak.

A képeken a színváltás nem igazán látszik, sőt, a vaku miatt sokkal pirosabb a lakk, mint amilyen élőben volt (élőben sötétebb piros volt). Vakut meg muszáj volt használnom, mert a kolis szobában fél 3-kor már van annyira sütét, hogy nem lehet semmit sem befotózni. :P






Nekem nagyon tetszik ez a manikűr, a piros nagyon feldobja a szürke lakkokat. :)
Ti milyen lakkokat kentetek legutóbb magatokra?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések