Lovely highlighterek


Halihó!

A Lovely highlightereit már nagyon rég óta kinéztem magamnak, kíváncsi voltam, hogy mit tudnak a 7-800 forintos árukért cserébe. Két árnyalatban érhetőek el, Gold és Silver. Először csak az utóbbit akartam megvenni, végül győzött a kíváncsiság és mindkettőt megvettem.


Olcsóbb márkához híven a csomagolás nem épp a legminőségibb, viszont a teteje csavaros, így táskába is be lehet dobni (bár nem hiszem, hogy bárki is cipelne magával a nap folyamán highlightert...). A felületük dombornyomott, szerintem kimondottan jól néz ki. :)


Az állaguk puhább, picikét darabos. Pigmentáltságról nem tudom mennyire érdemes beszélni egy highlighter esetében, mindenesetre nem lesz az arcunk brutálisan tükörfényes. Amit sajnálok az az, hogy tartalmaznak csillámot, és a pórusokat is picit kiemelik (alapozó nélkül próbáltam őket, alapozóval lehet ez a probléma elkerülhető). Tartósság szempontjából sem azonos a két árnyalat, a Gold ebből a szempontból gyengébben teljesít, egész hamar, kb. 2 óra elteltével elkezdett kopni (azt azért hozzátenném, hogy kb. 35 fokban tesztelgettem őket).

A képeken bal oldalon a Gold szerepel, a jobb oldalon a Silver. Először egy-két húzással készült swatch, utána pedig eldolgozva látható. Az első kép árnyékban készült, a második napfényben, a harmadikon pedig láthatóak a csillámok.




Őszintén szólva nem vagyok nagyon elragadtatva ezektől a highlighterektől. Néha szerintem elő fogom őket venni, de soha sem lesznek a kedvenceim. Mondjuk ennyi pénzért nem vártam nagy durranást, de azért reménykedtem benne (főleg mivel a Nude palettája nagyon jl sikerült a Lovely-nak). Sajnos a csillámok és a pórusok kiemelése nagyon lerontja ezeket a highlightereket. :/

Ti már próbáltátok ezeket a termékeket? Mik a tapasztalataitok a Lovely sminkcuccaival? 

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések