Silver glitter

Halihó!

A múltkor bemutatott Golden Rose lakkok közül az egyikkel már csináltam is egy kis nail artot. A Naillandben a rendelésem mellé kaptam ajándékba egy ív Flormaros körömmatricát, aminek a mintája nagyon megtetszett. Sajnos a minősége az katasztrófa, egyedüli pozitívumként tényleg csak a matrica dizájnját tudom felhozni.

Vissza a manikűrhöz: a Golden Rose Rich Color 139-es lakkját kentem fel két rétegben, majd erre jött az A-England Merlin lakkja dry brush technikával, szokás szerint próbáltam egy kis átmenetet létrehozni, bár most nem sikerült olyan jól, mint szerettem volna. A gyűrűs ujjamra került a körömmatrica, amiből ráadásul a középső ujjra szánt matrica kellett, mert a másik nagyon keskeny volt. Ahogy ez is, utólag a Merlinnel és egy Oriflame-es fekete díszítő lakkal tudtam a hiányosságokat pótolni. Szerencsére nem nagyon látszott a különbség a lakkok és a matrica között.

Maga a matrica nagyon merev, konkrétan törik. Mivel a körmeim nem csak széltében ívesek, hanem picit hosszában is, a felhelyezésnél adódtak problémáim. A körömágyamnál a matrica nem igazodott, bár ez szerintem alapvető probléma az összes matricánál, illetve egy picit el is állt, nem tudtam tökéletesen a körmömre simítani. Ezen kívül amennyire engedte a matrica anyaga meg is gyűrődött. De ezzel még kis is tudnék békülni, viszont pár óra alatt a jobb kezemen egy elég nagy darab lepattant belőle, pedig fedőlakkal is rögzítettem, ráadásul semmi extra dolgot nem műveltem a kezeimmel. Másnap reggelre a bal kezemen is pár helyen picit darabokban lepattant. Így sajnos nem tudtam kiélvezni a manikűrt, pedig a matrica sok negatívuma mellett tényleg nagyon tetszett a manikűr, de a matrica tartóssága teljesen taccsra vágta az egészet. :(





Nem tudom, hogy elő fogom-e még venni ezt a matricát, bár legközelebb lehet, hogy feldarabolom, és akkor talán a kisebb darabok miatt nem lesz ennyire szörnyű a tartóssága és a felhelyezése.

Nektek hogy tetszik ez a manikűr? Szoktatok matricát használni?

Flóra

Megjegyzések

  1. Gyönyörű a manikűr, csak kár, hogy problémás a matrica. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Hát igen, pedig annyira tetszik ez a matrica. :/

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések