Glamour-napok 2015 ősz

Halihó!

A tavaszi Glamour-napokos szerzeményeimet is megmutattam, így gondoltam az őszi vásárlás eredményét is megosztom Veletek. :)
Ebben a félévben nem kapok ösztöndíjat, így jobban meg kellett gondolnom, hogy mire költöm a pénzem. Meg is látszik a vásárlásomon, egy délután letudtam az egészet, ráadásul magamhoz képest igen keveset  költöttem.

Glamour-napokra én már jó ideje előre gyártott tervvel és listával vágok csak neki, általában üzletek szerint bontom le, hogy melyikből milyen termékek kellenek. Miután most eléggé meg volt szabva a keretem, gyakorlatilag csak olyan dolgok kerültek fel a listámra, amikre ténylegesen szükségem volt. 

Azt még azért megemlíteném, hogy nekem kicsit kezd az egész Glamour-napokból elegem lenni. Tényleg jó lehetőség, de valljuk be, az elmúlt 1-2 évben már akkora mindenhol a tömeg, hogy gyakorlatilag az egész vásárlás inkább kínszenvedés. Még így is, hogy csütörtökön voltam, elég nagy volt a tumultus. 



Yves Rocher:

Az Yves Rocher mindig is szimpatikus üzlet volt számomra, de valamiért soha nem vettem ott semmit. Viszont tavasszal megakadt a szemem ezen a Gyöngyvirág EdT-n. Akkor nem vettem meg, mondván így is bőven van parfümöm. Azóta annyi változott, hogy egyre jobban a megszállottja lettem ennek az illatnak, persze itthon is több parfümöm lett közben. :P 
Mindenesetre nagyon örülök neki, hogy megvettem. 100 ml-es, ami elég kiadós adag, viszont az egyedüli hátránya, hogy nem igazán tartós, maximum 2 óráig bírja rajtam. Pedig EdT, és ahhoz képest nem is a legolcsóbb. Felfújva a bőrön is gyöngyvirág illata van. Mindenesetre még szemezek ugyanezen vonal rózsás és cseresznyevirágos illatával is. :)
40%-os kupon volt hozzá, így 3480 Ft-ba került.
Töltöttem ki törzsvásárlói kártyás is, így a közeljövőben biztosan fogok még itt vásárolni, mert nagyon jó kuponokhoz jutottam hozzá. :)


Rossmann:

Már nagyon a végét járta a Maybelline spirálom, így pótoltam, a szokásos the Colossal Volum' Express Smoky Eyes spirált vettem meg. 40% kedvezmény volt rá, így 1379 Ft-ba került. Picit sajnálom, hogy nem a Dm-ben vettem meg, mert ott kicsivel több, mint 100 Ft-al olcsóbb lett volna.
Az Essence staping polish stamp me! white nyomdalakkjának már nagyon a végén járok, így vettem egy után pótlást. Erre 25% kedvezmény volt, így 411 Ft-ra jött ki.
Az előző üresjáratban említettem, hogy nem lett az igazi az árnyalata az új Catrice Re-Touch korrektoromnak, így hosszas keresgélés után emellett az Astor Perfect Stay 24h Korrektor + Perfect Skin Primer mellett döntöttem. Még nyilatkozni nem tudok róla, eddig csak egyszer használtam. A színe ennek is egy picit sárgásabb, mint szeretném, de nem annyira, mint a Catrice-é. Rá 50% kedvezmény volt, így 1149 Ft-ra jött ki az ára.


Dm:

A Dm-ben többet álltam sorban, mint ameddig bepakoltam a cuccokat a kosaramba, és lavíroztam a tömegben. :D
Elfogyott itthon az alaplakkom, így újravettem. Ezt az Astor Pro Manicure Give Me All! alaplakkot nagyon megkedveltem, úgy vettem észre jobban tapad a körömhöz, így a lakkozás is tartósabb. Az ecsetét pedig nagyon szeretem, iszonyatosan kényelmes vele lakkozni. 50%-os kuponnal 749 Ft-ba került, ennyit abszolút megér. :)
A szokásos Ebelin nedves törlőkendőmből is vettem egyet, mert pont előtte fogyott el az itthoni csomagom. Erre nem volt kupon, de a 349 Ft-os ára teljesen baráti.


Douglas (20% kedvezmény):

Douglasba is beszaladtam, gondoltam, szétnézek, hátha van olyan termék amin megakad a szemem. Most több is volt, amivel szemeztem, végül ezt a két lakkot hoztam el. 
Az IsaDora 791 Autumn Leaves lakkon rögtön megakadt a szemem, gyönyörű árnyalata van. Sötét lila alapban van nagyon sok mikroglitter: főleg arany és bronz, de egy kis zöld is van benne, és más színek is felfedezhetőek mellettük. Két rétegben tökéletesen fed, gyorsan szárad, az ecsetével is nagyon könnyű lakkozni. 2392 Ft volt az ára (amúgy meglepődtem, mert az összes IsaDora lakk árát felvitték 2990 Ft-ra, ami nem kevés, pláne, hogy csak 6 ml-es egy lakk).
A másik versenyző a Douglas saját márkás körömlakkja, a 2-es Dangerous Snake. Valami gyönyörűséges ez a lakk. A boltban teljes mértékben kéknek hittem, otthon zöldeskék volt, felkenve pedig abszolút zöldnek láttam este. Aztán másnap kékeszöld volt, majd megint kék. Olyan szinten a kék és zöld között van ez a lakk, hogy képtelen vagyok eldönteni, hogy most a kettő közül melyik felé húz inkább. A másik meglepő dolog vele kapcsolatban az, hogy homoklakk. Finoman érdes, nem az a harisnyaszaggató fajta. Viszont fedőlakkal sokkal, de sokkal gyönyörűbb (igaz, a fedőlakkrétegeket csak úgy szippantja magába), még ebben a szottyos időben is úgy világított belülről, mint semelyik másik lakkom, pedig van egy pár... Ez is 2 rétegben fed, gyorsan szárad. 1192 Ft-ba került.
Az igazsághoz mondjuk hozzátartozik, hogy barátnőmtől még szülinapomra kaptam egy Douglas-os ajándékkártyát, így arról meg tudtam venni ezt a két lakkot. :) 


Müller (20% kedvezmény volt mindenre):

Itt vettem a legtöbb cuccot, de talán ez nem is meglepő. :P
Először is a CD Alumínium- és kb. minden mentes stiftes dezodorjára csaptam le. Ezt még múltkor néztem ki. Nagyon szerettem volna alumíniummentes dezodort, de stiftes kiszerelésben kb. lehetetlenség kapni (jó, a Dm-ben is találtam, de annak olyan alkohol szaga volt, hogy nincs az a pénz, hogy én azt magamra kenjem). Kicsit erős az illata (de nem alkoholos!), viszont felkenve nem érződik, és egyenlőre  a hatásával is meg vagyok elégedve (igaz, most nincs is olyan gatyarohasztó meleg). Kíváncsi leszek rá, hogy fog hosszútávon teljesíteni. Kuponnal 636 Ft-ot fizettem érte.
Vettem egy Aveo-s acetonos körömlakklemosót is, mert a veszprémi készletem fogytán van (bár nemrég jött a füles, hogy az Aceton-angyalka betárazott belőle nekem :D). Így gondoltam kipróbálom, pláne, hogy erre is érvényes volt a kupon. 156 Ft-ra jött ki az ára.
Nagyon megcsappant az Essence btgn készletem (meg amúgy az összes fedőlakkomé...), így betáraztam kettőt. 756 Ft-ra jött ki darabja a kuponnal.
Elfogyott az ecsettisztító szappanom a múlthéten, így ezt is pótoltam. Nem akartam ugyanolyat venni, pontosabban, a Barbara Hoffmann drágább volt ennél a da Vinci ecsettisztító szappannál, így most ezt vettem meg (mondjuk igazából a BH jobban megéri, mert az 100 g-os, ez meg csak 40 g). Kíváncsi leszek, hogy ez is hogy fog teljesíteni, mindenesetre az illata isteni finom citromos. 1832 Ft-ba került.
A képeken nincs rajta, de vettem egy 4-es méretű lapos, szintetikus ecsetet is. Mindig ilyen ecsettel takarítok a körömágyam körül. 452 Ft-ba került.


Uriage (20% kedvezmény):

Végül ellátogattam egy gyógyszertárba is, és megvettem életem első Uriage termékeit is. Még szeptember elején voltam kozmetikusnál, ahol életemben először meg lett állapítva, hogy pontosan milyen is a bőrtípusom. Először próbáltam a meglévő arckrémeimet elfogyasztani, és utána célzottan a bőrtípusomnak megfelelő krémet venni. Hosszú keresgélés után döntöttem az Uriage krémek mellett. Első körben a D.S. Emulzó krém seborrheás bőrre, valamint a Bariésun arckrém SPF 30-as fényvédője jött velem haza. Még szeretnék mást is venni a márkától, de csak akkor, ha a mostani egyéb krémek és arclemosók elfogytak. A fényvédő 2987 Ft-ba került, az emulzió krém pedig 3592 Ft-ba. Egyáltalán nem olcsóak, így remélem ténylegesen beválnak majd. Mindenesetre így elsőre szimpatikusak.


Avon:

Igaz, ez nem Glamour-napokos szerzemény, viszont szerdán kaptam meg a kis csomagomat. Vettem egy szemhéjtus ecsetet, amit terveim szerint a szemöldökömre fogok használni. Valamint két kézkrémet. Egyrészt mert csak 350 Ft volt darabja, másrészt mert nagyon háklis vagyok a kézkrémekre. Nem várok el sokat tőlük: gyorsan szívódjanak be, jól hidratáljanak, és lehetőleg nem legyen atombüdös. Ennek ellenére az elmúlt néhány évben alig találkoztam olyan kézkrémmel, ami ezeket tudja teljesíteni. Így pár használat után a tejes-mézes szimpatikusabb, gyorsabban szívódik be, és az illata is közelebb áll hozzám. A kakaóvajas sem rossz, az is gyorsabban szívódik be, mint az átlag kézkrémek, és az illata sem rossz. Remélem a véleményem nem fog róluk rossz irányban változni a használat során.

Ti miket vettek a Glamour-napok során? Mennyire bírjátok ilyenkor a tömeget?

Flóra

(Bocsi a késés miatt, de a megfázás miatt csöppet be vagyok lassulva, és este 11 után jutott eszembe, hogy nem ártana bejegyzést írnom. :P)

Megjegyzések

  1. Nagyon sokat vacilláltam az Astor Perfect Stay korrektoron (nálunk ráadásul az alapozóval együtt most csak 4000ft amire az eladó csajszi szerint a féláras kupon jó lett volna) de végül nem mertem megvenni. Érdekelne neked mennyire vált be, szívesen olvasnék róla a közel jövőben!! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, nem a legolcsóbb darab, remélem nem fogok benne csalódni. Ha nem is külön teszt formájában, de üresjáratos bejegyzésben biztos írok majd róla bővebben (bár ez a 6,5 ml tartalma elég sok, szóval lehet, hogy marad a teszt - de ígérgetni nem szeretnék). :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések