Voodoo in the sunset

Halihó!

Múltkor felkentem egyetlen egy szem piCture pOlish-omat, a drága (szó szerint) voodoot. Eddig nem voltam vele olyan hú de nagy barátságban, mert üvegben szép, szép, viszont felkenve nem jött az a nagyon várt "hűha" hatás. A mikroglittereket eddig csak lámpafénynél jöttek elő, természetes fényben nem voltak annyira meghatározóak. De milyen lakk már az, ami csak a lámpafény alatt gyönyörű?? Pláne, ha 3290 Ft-ot fizet érte az ember lánya (mert nyilván van olyan elvetemült...). Aztán a legutóbbi felkenés közben már ment le a nap, én meg szokás szerint a körmeimet bámultam, miközben a lemenő nap fényében sikerült megcsodálnom a körmeimet. És amint ráesett a fény, rögtön jött az a "hűha" hatás. Eltartott egy ideig, de végül csak sikerült átélnem (csak egy év kellett hozzá). :D

A lakk minőségéről annyit, hogy nagyon jó. Akár egy rétegben is fed, de én általában kettőt kenek fel. Az állaga kicsit hígabb, a lapított ecsettel könnyen lehet terelni a lakkot. Gyorsan szárad, de nem túl fényesre, fedőlakkot ajánlok fölé mindenképpen. A fény hatására pedig a mikroglitterek pedig csak úgy izzanak, szemet gyönyörködtető látvány. *.* 

Meg kell, hogy jegyezzem, hogy bármikor, amikor ez a lakk volt a körmeimen akkor sokkal többen dicsérték meg, hogy milyen szép, pedig akkor nem is jött elő az a belső izzás, amit ez a lakk tud. Ebből is következik, hogy tényleg szép, és egyedi lakk, mégis tud valamit kevesebb fényben. :P

Miután a képek naplementekor készültek minden sokkal sárgásabb, melegebb tónusú, viszont a képek készítésekor abszolút a belső izzásra, a lakk szikrázására mentem rá, hogy azt sikerüljön elkapni. És szerintem sikerült is :)








Ha csak egy piCture pOlish lakkotok lehetne, melyik lenne az?

Flóra

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések