Bear Pawlish - Baby Bears Breath

Halihó!

Ma egy igen különleges körömlakkal készültem. Ez nem más, mint a címben szereplő Baby Bears Breath. A facebook-os lakkos csoport segítségével jutottam hozzá, az egyik csoportos rendelés alkalmával. A lányoknak még hiányzott néhány lakk, hogy elérjék az ingyenes szállítást, én meg gondoltam jótékonykodok egy kicsit, és beszállok a buliba. Igaz, mire sikerült kiválasztanom, hogy melyik lakk legyen a szerencsés befutó, összejött az a 100 euró, ami kellett, ennek ellenére Bébi Maci annyira elcsavarta a fejemet, hogy muszáj volt megrendelnem. :D

Igen, én csak Bébi Macinak szoktam hívni ezt a lakkot. És lehet, hogy nem lesz meglepő, de elsődleges szempont a megvételénél a neve volt. Mert hát halál cuki. :D Egyébként a Bear Pawlish-ról, mint márkáról eddig semmit sem hallottam, teljesen új volt számomra, és csak reménykedni tudtam benne, hogy a lakk is olyan lesz, mint aminek én elképzeltem, mert az internet bugyraiban nem találtam túl sok színmintát erről a lakkról. Miután kézhez kaptam kicsit csalódott voltam, mert elég haloványka volt a drága, de szerencsére napfényben vagy lámpafénynél azt a hatást hozta, amit szerettem volna. :)

Nem valami olcsó lakk, kb. 13-14 euróért jutottam hozzá, így ez lett a legdrágább színes lakkom. Viszont azt meg kell hagyni, hogy amellett, hogy halál cuki neve van, maga a lakk is nagyon különleges. Úgyhogy, ha valaki szereti a hasonló árnyalatokat, és nincs ellenére többet kiadni egy lakkért, annak mindenképpen ajánlom kipróbálásra. :)

De térjünk is rá magára a lakkra. A csomagolása is nagyon cuki, a macitappancsos logó nekem nagyon tetszik, az árnyalat neve pedig az üveg alján található. A honlap szerint ez egy meleg tónusú rózsás holografikus rózsaszín (tudom hülyén hangzik, szóval rose pink) jelly lakk, amit pink, arany és réz színű mikroglitterekkel szórtak meg, emellett pedig rózsaszín shimmer is van benne. A rózsaszín mikroglitter az iszonyatosan pici, szerintem nem is az a klasszikus mikroglitter, inkább pink glass flecknek mondanám, de miután baromi sok minden van ebben a lakkban és az én szemem sem a legjobb, ebből a szempontból ne hagyatkozzatok rám. A lényeg, hogy pink csillámkák is vannak benne. :P Az arany és a bronz mikroglitterek pedig holografikusak, főleg a bronz dominál, pontosabban az arany színűt számomra kicsit nehezebb a broztól megkülönböztetni. A rózsaszín holografikus alap pedig lineáris holo. Napfényben elég erőteljes tud lenni (ez a legholóbb holo lakkom), viszont árnyékban nagyon visszafogott lakk, akkor maximum az arany és a bronz mikroglitterek holóznak. 

A minőségével nem vagyok maradéktalanul elégedett sajnos. Felkenni nagyon egyszerű, az egye elég apró, lapított, és könnyű vele a lakkot eloszlatni. Az állaga a jelly miatt kicsit fura: folyik is meg nem is, mindenesetre nagyon egyszerű irányítani a lakkot, hiba nélkül ki lehet lakkozni vele a körmünket. A fedése is jó, elég belőle két réteg, nagyon gyorsan szárad. Viszont amin szegényke megbukik, az a tartósság. Ezt pedig a jelly-s állagának köszönheti sajnos. Alapnak én az Astor 5 az 1-ben alaplakkját szoktam használni, fedőlakknak pedig kentem már rá Everglaze-t és btgn-t is, és sajna egyikkel sem bírta másfél napnál tovább. Hajlamos a körmök szélénél megpattanni, viszont ha mosogatok, akkor sokkal nagyobb darabokban is hajlamos leválni. Én ezt egyértelműen az állagának tulajdonítom, mert már volt tapasztalatom hasonló állagú lakkokkal, és azoknak is ez a gyenge pontja. Miután azok tömény mikroglitter lakkok voltak, fedőlakk nélkül textúrált lakkoknak tűntek, és jobban bírták a strapát, viszont Bébi Maci határozottan nem homoklakk, így fedőlakkot én mindenképpen tennék rá, ráadásul 2 réteget, mert annyit igényel is. Volt, hogy alap és fedőlakk nélkül volt rajtam, úgy egy picit tovább bírta, mire lemostam, addigra nem pattogzott le (jó, itt nem arra kell gondolni, hogy az összes körömről lepattog, max. egyről-kettőről), viszont ha 3 réteget használtam, akkor a lakkozás könnyebben sérült. 

Összegezve ez egy nagyon cuki nevű lakk, aminek a minősége nagyon jó, csak a tartóssága hagy maga után némi kívánnivalót. Ennek ellenére aki lakkmániás, és nem hordja túl sokáig ugyanazt a lakkot annak mindenképpen tudom ajánlani.
És most jöjjön az ipari mennyiségű kép. :D


















Hogy tetszik ez a lakk? Mi az a maximum összeg, amit hajlandóak vagytok egy körömlakkért kiadni? 

Flóra

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések