Üresjárat #18

Halihó!

Megint összegyűlt egy egész nagy adag üres flakon, így ideje megmutatnom, hogy miket használtam el január eleje óta. :)

Csoportkép

Testápolás

Avon Naturals Vaníliás és szantálfás tusfürdő: Arabella (Túl a pasztellen) bejegyzése alapján vettem meg, mert neki tetszettek és a véleményére pedig adok. Viszont nekem nem jött be, nagyon nem. Vaníliás illatot nem éreztem benne, a szantálfás jellege sem tetszett, számomra már majdnem hogy büdös volt. De ha már megvettem, akkor elhasználtam, főleg, mert nem volt a legolcsóbb.
Yves Rosher Kandírozott narancs és mandula tusfürdő: Az előzővel ellentétben ez a tusfürdő nagyon tetszett, jól habzott, minimálisan, de táplált. Viszont a 900 Ft-os árát én kicsit sokallom, annyira azért nem jó. De egyszer-egyszer belefér egy drágább tusfürdő. :)
Balea Napozás utáni tusfürdő: Nem kell bemutatnom, mindig visszatérek ehhez a tusfürdőhöz. Ár-érték arányban verhetetlen, plusz az illata is isteni finom. :)
Alverde Pumpás dezodor vízimenta kivonattal és tengeri ásványokkal: Ebből is elhasználtam már párat. Nem túl meleg időben nekem tökéletesen megfelel, és az illata is nagyon frissítő, plusz nem túl erőteljes. A pumpás kiszerelését nagyon praktikus, maximum 2 pumpálásnyi szükséges belőle.

Hajápolás

Oriflame HairX Hajdúsító száraz sampon: Ez is szerepelt már párszor a blogon, jól végzi a dolgot, és az illata is nagyon kellemes.
Syoss Proffesional Performance Volume Lift Dúsító hajbalzsam: Valamikor nyár vége fele vehettem, amikor nagy kiszerelésű szilikonmentes balzsamot szerettem volna. Összességében nem szerettem meg, mert nem éreztem olyan hatékonynak, plusz a hajamon olyan érzést keltett, mint a szilikonos balzsamok. Ugyanolyan csúszós, sikamlós volt tőle a hajam, és kiöblítéskor nehezen tudtam megállapítani, hogy már sikerült kiöblíteni a hajamból, vagy sem.
Alverde családi sampon alma és papaya illattal: Most télen nem volt túl jó a hajamnak, egyenlőre most más samponokkal fogok kísérletezni.
Alverde korpásodás elleni sampon gyógyiszappal: Mindig visszatérek ehhez a samponhoz, mert számomra elég hatékonyan tisztít, és most télen pont erre volt szükségem. 
Alverde regeneráló hajbalzsam avokádó kivonattal és sheavajjal: Azt hiszem nem kell bemutatnom, már nem is tudom hányat sikerült ebből elhasználnom. Gyakorlatilag csak ezt használom évek óta.

Arcápolás

Ziaja Enzimes bőrradír érzékeny bőrre: Na ezt a bőrradírt semmiképpen sem ajánlom. Nálam az égvilágos semmit sem csinált a bőrömmel. Nem éreztem, hogy radírozott volna, a bőröm nem frissült fel a használata után, sőt, még puhább sem lett...
Himalaya Herbals Nim arclemosó gél normál és zsíros bőrre: Itthon ez volt az utolsó ilyen lemosóm, picit sajnálom, hogy az elmúlt jó félévben nem volt túl hatékony a számomra. 
Oriflame Love Nature Arctonik aloe verával: Nem rossz kis termék, de összességében nem ez a tökéletes arctonik számomra.
Oriflame Love Nature Gélkrém aloe verával: Ugyanez mondható el erre a krémre is. Nem rossz, de a bőrömnek nem tökéletes, kicsit sok, és az állagát sem sikerült túlzottan megszereznem.
Helia D Micellás sminklemosó és hidratáló arctisztító kendő: Az InStyle-hoz volt múltkor ajándékba. A micellás dolgokkal engem ki lehet igazából kergetni a világból, mert úgy adják el ezeket a termékeket, mintha csodaszerek lennének, holott egy szimpla szappanos víz is úgy működik, hogy micellákat képez, és így távolítja el a szennyeződéseket a bőrről. Szóval ezt a marketing fogást nagyon nem szeretem, de azt meg kell hagyni, hogy ez a kendő tényleg jól eltávolította a sminket, pluszban iszonyatosan nedves volt. Szóval egy nagy piros pont jár neki. Amint elfogyott vettem is belőle egy utánpótlást. :)

Körömápolás

Ebelin acetonos körömlakklemosó: Igen, megint sikerült kettőt megennem belőle. :D
Essence better than gel nails fedőlakk: Ebből is van itthon mindig néhány darab, még mindig ezt tartom a legjobb drogériás fedőlakknak. 
Essence szürke körömlakk: Ősrégi darab, még 12.-ben vettem, végül azt a keveset, ami maradt benne frankenezésre használtam el.
Seche Vite gyorsszárító fedőlakk: Nagyon kevés volt már benne, az Everglaze óta nem nyúltam utána túl sokszor, így csak most sikerült elhasználnom. Egy fokkal gyorsabban szárít, mint az Everglaze, de minden más téren egy hajszállal gyengébben teljesít.

Sminketrmékek

Oriflame Illuskin alapozó - Faire Nude: Valamikor nyár környékén vehettem, amikor az én fejem is egy hajszállal sötétebb. Viszont olyan szinten gyenge a fedése ennek az alapozónak, hogy télen sem ütött el a bőrömtől. Igaz, nagyon kevéske volt már benne, így elég hamar kinyiffantottam. Főleg azoknak tudom ajánlani, akinek nincsen, vagy csak nagyon kevés és apró bőrhibája van, és csak bőrszín egységesítésre van szüksége.
Oriflame Giordani Gold Öregedésgátó alapozó - Ivory: A GG alapozóknak nagyon megszerettem az állagát, igaz, kb. kétszer annyiba kerülnek, mint az összes többi Oriflame-es alapozó, viszont megérik azt az árat. Könnyen eldolgozható, szépen mutat még a ragyás bőrön is, a száraz részeket nem emeli ki, viseléskor nem érezni, hogy ott van, és a fedése is elég jó, közepesnek mondanám, (minimálisan) de építhető. Egy próbát szerintem mindenképpen megér. :)
Catrice Re-Touch Light-Reflectink korrektor: Nagyjából már 4 éve használom folyamatosan ezt a korrektort, viszont most már annyira felment az ára, hogy elkezdtem más márkáknál nézelődni, hátha van jobb áron alternatíva. Így most az egyszer nem vettem rögtön újra, de aztán kiderül, meddig bírom nélküle. :)
Essence Holografics szájfény: Szegénykét ideje kidobnom. Gimiben és egyetem első 1 évében nagyon szerettem, de azóta gyakorlatilag nem is használtam. Igaz már csak nagyon kevés van benne, és azt sem lehet nagyon kibányászni belőle, de sajna illata alapján már nem az igazi.
Oriflame Visions V* Sugar Rush szájfény - Chocolat Cherry: Ezt is gimiben használtam, de akkor nagyon sokszor. De miután már tényleg nem is használtam az elmúlt 2-3 évben, így nem látom értelmét tartogatni, plusz az állaga is nagyon ragadós (igaz, eredetileg is az volt, de mostanában nem szeretem az ilyen termékeket).

Tudom, hogy csak másfél hete raktam ki az előző üresjárat posztot, viszont sokkal egyszerűbb beszélni a termékekről, amikor még nem telt el olyan sok idő az elhasználásuk után, több mindenre emlékszem velük kapcsolatban. Remélem nem bánjátok. :)

Ti miket használtatok el mostanában? 

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések