Femme Fatale Cosmetics - Glass Coffin

Halihó!

Elnézést, amiért ennyire eltűntem, de jelenleg a tanulás az elsődleges nálam, így a blogra nem jut annyi időm, mint szeretném. Ezért ma egy különleges lakkal jöttem (meg azért is, mert nem sokára szülinapom van, és a családi ebédre különleges lakkot akartam hordani), ami nem más, mint a címben szereplő Glass Coffin

Röviden és tömören erről a lakkról annyit tudom elmondani, hogy álomszép, imádat a köbön és nem tudnék ezentúl élni nélküle.

Bővebben: A FF Snow White kollekciójába tartozik, sajnos nem egyszerű beszerezni, mert rendelni kell, és nem kapni sok helyen. Ráadásul az FF lakkokat nagyon hamar el szokták kapkodni, nekem szerencsém volt, mert másodkézből tudtam hozzájutni. Ez egy színváltós lakk, melegen halványkék, hidegen egy meleg tónusú világos lila, mindemellett zölden irizál. Az ecsete tömött, de lapított, a vége egyenesre van vágva. Az állaga egy álom, az összes lakkom közül ennek van a legjobb állaga: nem túl híg, nem túl sűrű, könnyű kezelni, csak oda jut lakk, ahova én szeretném. Egy hajszálra van attól, hogy saját magát felkenje a körmömre. :D Már az első réteg is teljesen egyenletesen fed, nem csíkozódik, nem foltosodik. Viszont három réteg kell belőle, mert 2 rétegben hidegen fed, viszont melegen még eléggé átlátszanak a körömvégek, 3 rétegben is melegen egy minimálisan átlátszanak, de az már szerintem egyáltalán nem zavaró, ráadásul hosszabb körmöknél már inkább a lila érvényesül a körömvégeken. Fedőlakk mindenképpen kell rá, mert mattra szárad. A száradási ideje is nagyon jó, a leggyorsabban száradó lakkjaim egyike. :)
(A mutatóujjamnál egy picit megpattant a lakk, de ez nem a lakk hibája, sajna azon a részen mostanában minden lakk megpattan.)

A képek napfényben, árnyékban készültek, a vizesek pedig vakuval. :)












Nektek van Femme Fatale lakkotok? Mik vannak a kívánságlistátokon a márkától?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések