Illyrian Polish - Invoking The Spirit

Halihó!

Ma egy különleges körömlakkal készültem. Még januárban rendeltem csoportos rendeléssel a Harlow&Co. webshop-ból ezt az Illyrian lakkot. Eredetileg nem is ezt a lakkot akartam megvenni, sőt, nem is ettől a márkától terveztem vásárolni, de végül annyira elvarázsolt, hogy muszáj volt megrendelni. Sajnos (vagy nem sajnos) az internet bugyraiban nem láttam róla túl sok swatch-ot (pontosabban kb. kettőt, plusz a promóciós képet - és mindegyiken tök más színe volt :D), a márkáról sem hallotta, eddig, így csak remélhettem, hogy élőben is tetszeni fog. :)

Szerencsére így lett. Az alapja egy nem túl pigmentált szürke lakk, amibe tömérdek holografikus csillámot (lineáris holo), illetve egy nagy rakat bronz mikropelyhet tettek. Napfényben egyértelműen a holo csillámok érvényesülnek, míg árnyékban inkább a bronz pelyhecskék. A honlapon írták, hogy három rétegben fed, így a kicsit gyengébb fedésen nem lepődtem meg. (A honlapon mellesleg nagyon pontos leírást adtak a színéről és a fedéséről.)

Az csomagolása nekem nagyon tetszik, főleg a matrica az, ami nagyon megfogott. Az ecsete szerintem nem igazán illik a lakk állagához, klasszikus hosszú hengeres ecsete van. Az állaga nagyon hasonlít a Bear Pawlish BBB-hez, olyan "zselés". Ennek következtében könnyű irányítani, gyorsan szárad, viszont hajlamos lehet a lepattogzódásra (rajtam szerencsére még nem történt meg). Az első rétegben nagyon gyengén fed, de 3 rétegben tényleg tökéletes a fedése. Nem szárad nagyon fényesre, úgyhogy mindenképpen ajánlok rá fedőlakkot. 

Azt még muszáj elmondanom, hogy az Illyrian Polish is hasonló számomra, mint a Femme Fatale lakkok: kb. kell az összes. Imádom az árnyalatneveiket, nagyon kreatívak és a lakkokra is tökéletesen illenek. Különleges lakkokat gyártanak, és maga a márkanév is nagyon tetszik, kimondottan misztikusan hangzik szerintem. Már meg is van a következő kiszemeltem (Love's First Kiss), és biztos, hogy még fogok a márkától lakkokat vásárolni. :)

A képek közvetlen napfényben, illetve árnyékban készültek. 




 

Ismeritek a márkát? Van tőlük lakkotok?

Flóra

Megjegyzések

  1. Gyönyörű! *_* Már én is nézegettem a lakkjaikat, a sötétebbek nagyon-nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is fent van még pár lakk tőlük a kívánság listámon. :D

      Törlés
  2. Fantasztikus. Nagyon szép ez a lakk ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Annyira örülök, hogy mellette döntöttem. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések