A-England - Princess Tears

Halihó!

Múltkor néhány AE lakk akciós volt a Naillandnél, így került hozzám a Princess Tears. Először nem voltam benne annyira biztos, hogy tetszik, de már többször is volt rajtam, pedig még nincs meg egy hónapja. Nagyon különleges a színe, egy cseppet sem unalmas, minden fényviszonyban érdekes. A diplomaátadómon is ezt viseltem.

AE lakkhoz hívem a minőségébe nem lehet belekötni, egy rétegben is már nagyon egyenletesen fed, de szerintem azért kell belőle a két réteg a tökéletes fedéshez. Gyorsan szárad, bár nem a legfényesebbre, ezért fedőlakkot mindenképpen ajánlok rá. A színe szerintem elég nehezen meghatározható, az alapja egy enyhén lilás/mályvás szürke holo, aminek halványabb lila fénye is van. Ritkábban, de picit rózsaszínesnek is lehet nézni ezt a lakkot. Napfényben egész erősen holozik, de mellette az a kis lila fény is észrevehető. 







Hogy tetszik ez a lakk? Szerintetek is különleges a színe? :)

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések