Elmúlt hetek szerzeményei: smink és szépségápolás

Halihó!

Itt is a következő adag, amit május óta sikerült beszerezni. Van amit szintén a lakkos lányoktól szereztem be (főleg sminkek), de a többi mind a Rossmannból, a dm-ből és a Müllerből származik. :)


Az Yves Rocher tusfürdőket egyre jobban szeretem, mert nagyon finom illatúak közül lehet választani. Viszont nálam valahogy elég hamar elfogynak általában. Most egy floridai grapefruitosra és egy malajziai csillaggyümölcsösre esett a választásom. Utóbbit ki is próbáltam, és nagyon kellemes friss, kicsit citrusos illata van. A dm-ben megvettem a szokásos napozás utáni tusfürdőt, nálam ez nyáron kötelező darab. Az illata pedig nálam a nyár definíciója. Imádom! Vettem még egy mentás lime-os tusfürdőt is, szerintem a 40 fokban sokszor fog előkerülni. :)


Pótoltam az Yves Rocher kétfázisú sminklemosómat. Hatékonyan távolítja el a sminket, nem irritálja a szemem, eddig talán ez a legjobb sminklemosó, amit próbáltam. A Müllerben csaptam le erre a Hipp babasamponra, ami elvileg nem csípi a szemet és könnyebben fésülhetővé teszi a hajat. Én az ecsetek mosásához vettem, első próbára tetszik, az illata pedig nagyon kellemes púderes. És a csomagolás is nagyon megkönnyítette, hogy mit válasszak ecsettisztításhoz. Halál cuki. ^^ 

A Dermaflora dezodort/izzadásgátlót a dm-ben vettem, mert a jelenlegi izzadásgátlóm nagyon fogytán van, és eddig nem találtam belőle sehol, reméltem, hogy ez jó lesz. Viszont sajnos nagyon nem szimpatikus. 2-szer próbáltam, de az lett a vége, hogy inkább letöröltem, és inkább a pumpás dezodoromat használtam. Ezért vettem meg a Rossmannban a Borotalco izzadásgátlóját, szerencsére ezzel egészen meg vagyok elégedve, egyedül az illatával nem vagyok nagyon kibékülve. Dezodorokban és izzadásgátlókban mindig is a friss, tisztaságérzetet adó termékeket szerettem, ez viszont nagyon édes virágos, mézes illatú. Ráadásul nagyon sokáig érezni, és egy hajszál választja attól, hogy gyomorforgatóan édes legyen számomra. 


Vettem egy Catrice hegyezőt is, mert ami itthon van, azokkal nem vagyok megelégedve, illetve egy szemöldökcsipeszt is beszereztem a dm-ben - mint utóbb kiderült feleslegesen. Nem találtam vagy egy hétig a kedvenc csipeszemet, és azt hittem elhagytam, ezért pótoltam, nehogy csubakka szemöldökkel kelljen rohangálnom. természetesen miután megvettem, kb. 2 nap múlva meg is találtam az előzőt. 

Megvettem az essence fehér szemhéjtusát is. Azt hittem ez sima fehér lesz, de inkább metál/szaténfényűnek mondanám. A Pupában sikerült megint vennem egy szemhéjpúder palettát, ez kicsit hétköznapibb árnylatokat tartalmaz, mint az előző. Swatch-okat erről is szeretnék hozni majd. Vettem két essence ecsetet is, a smoky ecsetből kellett az utánpótlás, illetve a másik, klasszikus fazonú ecsetből soha nem lehet elég sok az embernek, plusz amik vannak azok is kezdenek kicsit elrongyolódni. 

Julcsitól (#sminktündérkeresztanyu) szereztem be a rúzsokat, Airborne Unicorn és Poisonberry névre hallgat a két Lime Crime - amik meglepő módon tetszenek is magamon, pedig eddig nem voltam lila rúzs fan (oké, az Airborne Unicornnal azért még kicsit barátkoznom kell, de már abban is voltam kint az utcán :D). A Milani rúzs pedig a Tuscan Toast nevet viseli, ez az a vörös, amit a legjobban szeretek. Első próbára nagyon szimpatikus volt, úgyhogy lehet nyáron már tényleg leadok egy Milani rendelést. :)


Megvettem a Catrice átlátszó porpúderét, első néhány próbálkozásra nem rossz, bár alapozón még nem igazán próbáltam (80 fokban általában max korrektort használok), így nem tudok róla megfelelően nyilatkozni, de van egy olyan érzésem, hogy ha kb. 3 hónappal korábban  veszem meg, akkor sok kellemetlenségtől megkímélem magam. Majd szeretnék egy nagy porpúder tesztet, bár lehet, erre jóval később kerül sor, mert amik vannak nálam porpúdereket, azokat rendesen le szeretném tesztelni. 

A NYX kontúrozó palettát szintén Julcsitól vettem, és baromira meglepődtem, hogy mennyire pigmentáltak a színek. Úgyhogy még ki kell tapasztalnom, hogy melyik ecsettel az igazi, mert az első próbálkozás után úgy néztem ki, mint aki a mocsokban fetrengett. :P 

Ezekhez jutottam hozzá mostanában. A jövőben szerintem kicsit több haul bejegyzést írok, mert én ezt másnál is szeretem, illetve az a mániám, hogy ha veszek valamit, akkor azt a körülöttem lévőknek rögtön megmutogatom. :D

Ti miket szereztetek be mostanában? És melyik az a tusfürdő, ami kötelező nálatok nyáron? 

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések