Makeup Plaza és Oriflame szerzemények

Halihó!

Ma a múlthéten rendelt Makeup Plaza rendelésemet szeretném megmutatni, illetve aznap tudtam elmenni az Oriflame rendelésért is, így gondoltam azt is hozzácsapom a mai bejegyzéshez. :)

Tavaly nyáron már rendeltem egyszer a Makeup Plazától, akkor 2 Z Palettát rendeltem. Most főleg ecseteket és Sleek palettákat szerettem volna, de őszintén szólva a kinézett dolgoknak kb. csak a felét vettem most meg. Lehet, hogy a közeljövőben leadok még egy rendelést. :)

Az Oriflame-es rendelés pedig az éppen aktuális, azaz 08-as katalógusból származik. sajnos itt az egyik rendelt lakkomat elcserélték, és nem azt kaptam, amit szerettem volna. :/


Jessup 15 db-os ecsetkészlet: Julcsi ajánlására rendeltem meg őket. Eredetileg Zoeva ecseteket terveztem rendelni, de azért hiába jó azoknak az ár/érték arányuk, ebben a hónapban mégsem volt rá keret, ezért inkább úgy döntöttem, hogy először ezeket az ecseteket próbálom ki. A highlighter, pirosító és púder ecsetet máris megszerettem, a többit még nem igazán használtam.

Sleek alapozó minta: Ezt a barátnőm esküvője miatt rendeltem meg, mert én fogom sminkelni, csak hát ő nem olyan hófehérke, mint én. Valamiért úgy emlékeztem, hogy nagyobbak a minták, így elsőre kicsit csalódás volt. A Light árnyalatú készletet szerettem volna megrendelni, viszont csak a Light/Mediumból volt raktáron, így azt rendeltem meg. Ha még így is sötétek lesznek, akkor pedig a saját alapozóimmal tudok rajtuk világosítani. 

Sleek Original szemhéjpúder paletta: Szegénykének a matt fekete szemhéjpúdere sajnos egy picit összetörött, pedig nagyon jól be volt csomagolva. Ettől függetlenül annyira nem zavar, alkohollat helyre tudtam hozni a hibát, plusz fekete szemhéjpúdert úgysem használok túl sokat. A többi szemhéjpúder mind fényes vagy szaténfényű, én igazából ezeket a finisheket szeretem a legjobban. Első próbálkozásra nagyon jók a szemhéjpúderek, jól kombinálhatóak. :)

Sleek Supernova szemhéjpúder paletta: Ezt néztem ki először, ebben az összes szín selyem vagy metál fényű. Ezt is már kipróbáltam, nagyon szimpatikus. Tetszik, hogy hiába van megtömve elénk színekkel, mégsem azok a szemkiverős elénk színek, így hétköznapra is tökéletes sminket lehet vele készíteni (mondjuk nálam ez pont nem mérvadó, mert ha olyanom van, akkor brutál élénk szemsminkkel is kilépek az utcára). Néhány szín eléggé hasonlít az Original paletta pár szemhéjpúderére, de ettől függetlenül mindenképpen meg akartam rendelni, már csak a neve miatt is.

Pici tégelyek: Ezekből szerintem soha sem elég, plusz mostanában kicsit eltünedeztek a tégelyecskéim, így vettem 5 darabot. Nagyon kis cukik, jól zárnak, a következő rendelésemnél is biztos fogok még venni néhányat, ami picit nagyobb űrtartalmú. :)


Blue Wonders szett (hidratáló testápoló krém és frissítő tusolózselé): Főleg a tusfürdő tetszett, de a szett csak 100 forinttal volt drágább, mint a testápoló önmagában, így ezt rendeltem meg. Az illatukat nem igazán tudom behatárolni, mindenesetre tényleg kellemes, frissítő illatuk van. A melegben sem zavart túlzottan a testápoló, elég gyorsan beszívódott, és szerintem jól is hidratál. A tusfürdőből meg lassan csak a fele van meg. :P

Giordani Gold Incontro EdP: Ezt nem a katalógusból tudtam megvenni, hanem a rendelés leadásakor. Konkrétan kb. 2 hete fogyott el az előzőm, amivel nagyon spóroltam, mert limitált kiadás volt, és kb. jó másfél éve már nem is lehet kapni ezt a parfümöt. Úgyhogy amikor megláttam, plusz megláttam az árát, akkor rögtön kettőt akartam bepakolni a kosaramba - aztán győzött a józan ész, és végül csak egyet vettem (amit lehet, hogy meg fogok bánni, de miután múltkor az egyik testpermetem megromlott, nem akartam, hogy esetleg a tartalék is erre a sorsra jusson). (A honlapon sikerült megtalálnom teljes áron, pedig a katalógusban nagyon régóta nincs... Nem tudom, mi az igazság...)

The ONE tartós körömlakk (2016 nyári kollekció): Amethyst - ezt cserélték el véletlenül, már megvan, úgyhogy ezt el fogom adni. A többi tényleg a nyári kollekció része: Blue Azur, Gold Nacre, Water Iris, Sea Salt. Ezeket majd be szeretném mutatni egy bejegyzésben is, természetesen az ötödik, Mystic Aqua árnyalattal együtt. Összességében nagyon szeretem az Oriflame limitált lakkjait, mert szép és egyedi színeket álmodnak meg, és az áruk is baráti. Plusz annak ellenére, hogy limitált a katalógusban is elég sokáig elérhetőek (a tavaly nyárit most fogják kivonni a forgalomból, de az eddigi évek tapasztalatai alapján még így is fel fognak tűnni néha a katalógusban).

Feet Up 2 az 1-ben intenzív lábradír: Ebből muszáj volt vennem egy utánpótlást, egyszerűen imádom. 

Ibiza szalmakalap: Nagyon sokat filóztam ezen a kalapon, mert nem a legolcsóbb, viszont úgy voltam vele, hogy inkább megrendelem, mert nagyon könnyen napszúrást tudok kapni, és azért egy szalmakalap véd is a nap ellen, de közben szellős is, így nem fogok megsülni benne (annyira :D).

Összességében nagyon örülök a szerzeményeimnek, igyekszem majd pár tesztet, sminket és manikűrt hozni velük, de most az államvizsga miatt kicsit el vagyok havazva. Ti miket vettetek mostanában? melyik a kedvenc Sleek palettátok?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések