Physician's Formula szemhéjárnyalók

Halihó!


Ma néhány újdonsággal készültem, amik nemrég érkeztek hozzám. Nem is tudom melyik termékkel kezdjem a sort. :P És készüljetek fel picture heavy lesz a bejegyzés. Nagyon. :D


Szóval múltkor gondoltam rendelek pár dolgot iHerb-ről, mert az előző vásárlás során visszakaptam 10%-ot, ami kb. ki is tette a posta árát. Így nagy hezitálások után a Physician's Formula termékek mellett döntöttem. Már rég óta ki szerettem volna próbálni őket, de az áruk eddig visszatartott. Még nagyobb hezitálások következtek, végül a Custom Eye Enchancing Gel Cream Shadow & Liner Trio Nude Eyes krémes szemhéjárnyalók és a Custom Eye Enhancing Shadow & Liner Extreme Shimmer Bronze Nude szemhéjpúder paletta mellett tettem le a voksomat (imádom az ilyen retek hosszú neveket! ^^ Ja, nem... -.-).

Kezdjük az elején. A csomag nagyon jól be volt csomagolva, bár amennyire én tapasztaltam az iHerb-nél erre mindig odafigyelnek, eddig minden csomagom bomba biztosan volt becsomagolva. A papírdobozok kinézete is tetszik, illetve a dobozokon minden fontos információ rajta van. A krémes szemhéjárnyalók esetében viszont sajnos magukon a tégelyeken nincsenek rajta az árnyalatnevek, csak a papírdobozon, és a szemhéjpúder paletta egyes színei sem kaptak külön árnyalatnevet. 

A termékek csomagolása kimondottan tetszik, főleg a tégelyes krémes szemhéjárnyalóké: ez a rosegold a csillámos tetővel nyálcsorgatósan szép. A tégelyekben 1,6 g szemhéjárnyaló van, ami szerintem elég sok. A tégelyek teteje átlátszik, ez a tárolást megkönnyítheti, plusz (bár ez nem tudom mennyire számít) a szemhéjárnyalók illata engem valamilyen rumos, marcipános sütire emlékeztet (felkenés közben egyáltalán nem érződik, csak így a bejegyzés írása közben beleszippantottam a tégelyekbe). 

A szemhéjpúder paletta csomagolása is igen tetszetős, de nem az a táskába dobálós fajta. Egyrészt a bronz glitterek szerintem egy idő után elkezdenék ellepni a táska belsejét, ráadásul mágnesesen záródik, de nem a legerősebb mágnest használták hozzá. Tartozik hozzá egy szivacsos applikátor ami szerintem iszonyatosan gagyin néz ki, és kétlem, hogy sok mindenre lehetne használni. A paletta belseje minőségi műanyagból készült egyébként. Összesen 3,4 g szemhéjpúdert kapunk (összehasonlítva egy Pupart palettával ez drágábbra jön ki, ott 9 színt kapunk 5590 Ft-ért és összesen 8 g, míg itt 6 színt kapunk kb. 3300 Ft-ért és ez csak 3,4 g összesen).


A Custom Eye Enchancing Gel Cream Shadow & Liner Trio Nude Eyes három árnyalatot tartalmaz, a pezsgőszín a Natural Champagne nevet kapta, a barackos szín a Playful Nude nevet viseli, a legsötétebb szürkés barna árnyalat pedig a Dramatic Mocha. Elsődlegesen a pezsgő színért akartam megrendelni, ugyanis kinéztem egy Charlotte Tilbury krémes szemhéjárnyalót, de miután retek drága, ezért már pár hónapja vadászom a tökéletes pezsgő színű krémes szemhéjárnyalót helyette - és be kell vallanom, hogy ez sokkal nehezebb feladat, mint ahogy én azt hittem. 

Színben a Natural Champagne áll a legközelebb a CT-hez, viszont a finishe teljesen más. Ugyanis ez a három tégelyes szemhéjárnyaló konkrétan tele van tömve glitterrel. De annyira, hogy mindhárom szemhéjárnyaló konkrétan glitterhányás. Ez rosszul hangozhat, de részemről nem az, nekem nagyon bejönnek. :D A képeken a Dramatic Mocha-n látszik a legjobban, hogy meg van tömve rengeteg gliterrel, méghozzá olyan univerzum színűvel (színmeghatározás - ülj le, egyes!). Szóval hogy legyen mihez hasonlítani, kinézetre olyanok, mint az essence space queen körömlakkjában lévők: pici, nagyon sokféle színben irizálóak. meglepő módon a Dramatic Mocha tetszik a legjobban, pedig azt hittem, hogy az nem fog tetszeni egyáltalán. A Playful Nude nem igazán az én színem, de azért majd még őt is próbálgatom. :)





Szerintem ujjal a legegyszerűbb őket felkenni, de vigyázni kell, mert könnyen diszkógömböt csinálhatunk a fejünkből. Ugyanez vonatkozik a lemosásra is, a glitterek elég ragaszkodóak. Egyébként amint odakötnek a szemhéjra nem mozdul el a nagy melegben sem, még a glitterek is a helyükön maradnak néhány lázadó kivételével, de szerintem ez teljesen belefér. Mondjuk a szemünk tapizását és dörzsölését nagyon nem ajánlom, mert akkor nem csak, hogy az egész fejünk fog csillogni, hanem a kezünk is. :P

A színeket lehet építeni, de szerintem nem érdemes túlzottan rétegezni, mert akkor könnyebben potyoghatnak a glitterek (nagyon vastagon még nem próbáltam felkenni, de szerintem nem is fogom). A glitterek elég jól érvénysülnek felkenve, de inkább ezüstös csillogásuk van. Így nyáron nekem ez kimondottan bejön, mert tényleg gyönyörűen csillognak. :) Akár alapnak is lehet használni őket, a Natural Champagne-t már ki is próbáltam így, nagyon jól tapadt bele a szemhéjpúder (a szemhéjpúder paletta legvilágosabb színével próbáltam).

A krémes szemhéjárnyalók állaga amúgy elég érdekes, hasonlóval még nem találkoztam. Kicsit mintha csúszós lenne (a gel cream elnevezés gondolom erre utal), de a glittereket is érezni picit, az ujj melegére picit meglágyul a festék felszíne, így könnyebb eldolgozni. Ujjal használva felkenés után alig marad csillám az ujjakon, ami számomra picit meglepő volt, azt hittem könyékig csillámos leszek, de nem. :)

A színmintákat szűrt fényben, árnyékban és napfényben készítettem. A Dramatic Mocha az utolsó két képen a legszínhűbb. :)









A szemhéjpúder paletta a Bronze Nude árnyalatnevet kapta. Nude-ot nem tudom, hogy Ti hol láttok benne, mert személy szerint én sehol. :P De nem is ez a lényeg. :D Szóval a szemhéjpúderek hihetetlenül puhák (kb. mint a L'Oréal Infallible szemhéjárnyalók), a pigmentáltságukra egy rossz szavam sem lehet. A két legvilágosabb szín így elsőre picit darabosnak tűnt, viszont a közeli képeken mintha azokban is glittereket láttam volna - majd miután felkenem őket kiderül majd, hogy tényleg azok-e. Számomra ez egy tökéletes nyári paletta, az összes szín nagyon tetszik belőle, jól kombinálhatóak, és a türkiz bármelyik bronzon-arany sminket fel tud dobni szerintem. Majd ezzel is szeretnék készíteni sminket - bár ebben a melegben nem igazán akaródzik sminkelni, azért majd próbálkozok. :)









A csomagolás szerint egyébként tartós szemhéjpúderekről van szó, erősen pigmentáltak - ez igaz, a sötétbarnába épp, hogy beleérintettem az ujjamat, ennek ellenére hihetetlenül erős lett a swatch róla. Illetve a leírás szerint szárazon és nedvesen is lehet őket használni, ha nedvesen használjuk őket, akkor szemhéjtusként is megállják a helyüket. Személy szerint nem szeretem a szemhéjpúdereket nedvesen használni, de remélem tényleg használhatók így is. :) 

Eddig csak egyszer próbáltam az aranyat, a világosabb barnát, a pezsgős árnyalatot pedig kétszer. Egyenlőre nagyon szimpatikusak. Ujjal ütögettem fel őket a szemhéjamra, elég könnyen el tudtam őket dolgozni, és a nap végére sem mozdult el a sminkem, pedig alapnak csak korrektort használtam. 

A swatchokat itt is különböző fényviszonyokban készítettem a képeket. :)







Próbáltatok már valamilyen terméket a Physician's Formula-tól? Ha igen, hogy váltak be, mit ajánlanátok kipróbálásra? 

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések