Csalódások #1

Halihó!

El sem tudom mondani, hogy milyen régóta meg akartam már írni egy ilyen típusú bejegyzést. Nyár elején jutottam el oda, hogy volt már pár olyan termék, ami nekem nem vált be, de annyira, hogy nem is fogom őket elhasználni. Úgyhogy gondoltam csinálok egy ilyen kis rovatot, ahol ezeket a termékeket mutatom be.

Ehhez a csalódások sorozathoz a végső, és egyben legnagyobb lökést pedig a mai termék adta, ami nem más, mint az Oriflame The ONE Lip Sensation folyékony matt hatású ajakrúzs Boysenberry árnyalata.


Amikor megláttam, hogy az Oriflame is kijön matt folyékony rúzsokkal nagyon megörültem, mert itthon azért még mindig elég soványka a felhozatal, ha nem szánja rá magát az ember egy külföldi rendelésre. Plusz aminek nagyon megörültem az az, hogy végre kijöttek egy igazán sötét árnylattal is. 


Első próbálkozáskor egyrészt meglepődtem, mert a folyékony jelzőhöz túl sok köze nincs a rúzsnak, inkább krémes-habos állaga van. Amivel őszintén szólva túl nagy problémám nem is lenne, viszont egyszerűen képtelen voltam úgy felvinni az ajkaimra, hogy ne foltosodott volna. Egy rétegben nem értem el a megfelelő színhatást, ráadásul picit akkor is foltos volt. Ha több réteget használtam akkor egyre nehezebb volt eloszlatni, és egyre foltosabb lett. Ráadásul egy rétegben sem kaptam meg azt a tökéletes matt végeredményt, amit szerettem volna (bár az állagából már egyből gondoltam, hogy nem lesz szuper matt a végeredmény), viszont a rétegek növelésével egyáltalán nem száradt meg, nem mattult semmit sem, hanem megmaradt egy enyhén, de határozottan fényes finishnél. 

Az applikátora egyébként két oldalról lapított, és iszonyatosan nehéz dolgom volt vele. Ha több réteget szerettem volna felkenni, akkor felszedte az előzőt, ráadásul precízen sem tudtam használni. Próbáltam ajakecsettel és kisebb korrektor ecsettel is felvinni, de azokkal sem tudtam szépen, egyenletesen felvinni a terméket. Ujjal is próbálkoztam, akkor nem kaptam foltos végeredményt, viszont a szín intenzitása erősen csökkent. Ráadásul ha összeérintetem az ajkaimat, akkor jött az a rész, amitől általában sikítva kirohanok a világból: az összes termék, ami a felső ajkamon volt levándorolt az alsó ajkamra. -.-

Vékony rétegben egy sötétebb bogyós árnyalatot lehet kani, ha meg rétegezzük, akkor picit barnás sötétbordó árnyalatot kapunk, ami nekem személy szerint a szívem csücske. A rétegezési probléma mellett még az is előjön, hogy sok rétegben (magyarul amikor sikerül a szívem-csücske-színt elérni/erősen megközelíteni) nagyon lehet érezni az ajkakon, és nem valami kényelmes viselet. És ha véletlenül összeérintjük a szánkat, akkor jön a fentebb említett probléma, hogy egy pillanat alatt nem lesz semmi a felső ajkunkon...



De gondoltam hogy hiába volt ez a szörnyűséges első benyomás (kb. 2 napig szórakoztam vele), azért megpróbálom még egyszer, hátha működni fog. Szóval megint elővettem kb. az első használtam után egy héttel, és ez a látvány fogadott, miután kibontottam:


Ja... Csodás. Mondjuk nem hiszem, hogy az összes folyékony rúzs ilyen, szerintem csak az enyém volt egy hibás darab, de azért mégis csak szíven ütött a dolog. Vissza lehet rá szorítani a nyakát, viszont minden egyes újabb alkalomkor, ha ki akarom nyitni, akkor ugyanúgy lejön a nyaka a terméknek.

Viszont meglepő módon kicsit jobban sikerült kezelni a terméket, bár még így is fennállnak azok a problémák, amit az előbb említettem. De talán egy fokkal kevésbé foltosodik már a termék.


Összességében viszont hihetetlen nagy csalódás ez a termék, amit nagyon sajnálok, mert a színe az valami gyönyörű.

Nektek mi volt az utolsó nagy csalódásotok sminktermékek terén?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések