Üresjárat #20

Halihó!

Épp ideje, hogy megmutassam az elhasznált piperecuccaimat, mert lassan fényképezhetem be az újabb adagot. Meglepő módon most nagyon sok lakkot használtam el, mellette pedig ipari mennyiségű körömlakklemosót, amit nem tudom hogy sikerült összehozni, esküszöm, hogy nem ebben fürdök! :D

Testápolás

Oriflame Feet Up Lábradír: Még mindig imádom, mint testradír.
CD Stiftes Dezodor Vízililiommal: Megszerettem ezt a dezodort, mert kellemes illata volt, úgy éreztem, hogy használ is. Viszont vagy 2 hónapig vadásztam az üzletekben, és már nem találtam sehol sem, így nem tudtam újravenni. :/
Avon Senses Heaven Harmony hidratáló tusfürdő: Nagyon kellemes visszafogott illata volt, nincs kizárva, hogy egyszer majd újraveszem, pláne, hogy a gyöngyvirág illatát imádom.
Oriflame Discover Japanese Ceremony tusolózselé: Ennek is szeretem az illatát, egész frissítő, lehet, hogy majd ebből is veszek majd utánpótlást.
Oriflame Blue Wonders tusolózselé: Nagyon frissítő "kékes" illata volt, a nagy melegen nagyon jól esett ezt használni, a tubus mintája is nagyon nagyon tetszik, de nem hiszem, hogy újravenném.
Ziaja Marne Algae tusfürdő: Ez sem lett a kedvencem, ennek is friss illata van, ez habzik a legjobban, de az illata nem varázsolt el.

Hajápolás

Oriflame HairX hajdúsító szárazsampon: Szokásos szárazsamponom. :)
Alverde regeneráló hajmaszk: Nem szerettem meg, a balzsama sokkal hatásosabb, mint ez a hajmaszk.
Alverde vitalizáló sampon koffeinnel: Mondhatni szokásos samponom, még mindig szeretem.
Alverde dúsító sampon bio bambusz és bio narancs menta kivonattal: Ez a sampon sem volt rossz, jól habzott, szépen tisztított, említésre méltó különbséget nem vettem észre közte és a koffeines sampon között. Talán annyi, hogy ennek az illata jobban bejön.
Alverde regeneráló hajbalzsam: Kedvenc balzsamom. :)

Arcápolás

Oriflame essentials hidratáló arckrém: Egyet már elhasználtam belőle, és főleg a gyerekkoromra emlékeztető gyurma illata miatt vettem újra (plusz mert nagyon tetszik a csomagolása). Egynek elmegy, de nem a legjobb hidratáló krém, hasonló árkategóriában is lehet jobbat találni.
Yves Rocher Sensitive Végétal Nyugtató micellás víz: Az egyik vásárlásomhoz kaptam ajándékba. Nem ájultam el tőle, azt hiszem nekem ezek a micellás vizek nem igazán jönnek be. Tisztítani jól tisztított, bár az erősebb szemsminkkel azért kicsit ügyeskednem kellett vele. A használata után mindig vagy áttöröltem az arcom tonikkal vagy megmostam, mert nem tetszett az érzete a bőrömön.
Yves Rocher Pure System Mélytisztító arclemosó: Hogy én mennyire imádom ezt az arclemosót, van hogy csak azért mosom meg vele az arcomat, mert annyira szeretem. :D
Yves Rocher Sebo Végétal Tisztító arcradír: Nem rossz kis arcradír, kellemesen hámlaszt, ráadásul a krém, amiben a szemcsék vannak, szerintem hidratál is, mert a használata után mindig sokkal puhább a bőröm - és nem csak azért, mert frissen radíroztam át a fejemet. Gondolkodok rajta, hogy újra vegyem-e, mert most egy gyümölcssavas hámlasztót használok, és elvileg nem ajánlott a kettőt egyszerre használni, viszont szeretem a fizikai hámlasztókat, mert ezeknél érzem, hogy tuti csináltak valamit a bőrömmel. Plusz egy kis ideig a kettőt együtt is használtam, és semmi gebaszt nem vettem észre a bőrömmel kapcsolatban.
Himalaya Herbals Nim atrcpakolás: Ebből sem ez az első, amit elhasználok. Határozottan jó arcmaszk, viszont most az Yves Rocher termékekre vagyok rákattanva, így nem veszem újra a közeljövőben, bár később bármi megtörténhet. :)

Körömápolás, kézápolás

Perfect Nails körömlakkhígító: A szokásos. Viszont most 2 dm-ben sem láttam, és kezdek aggódni, hogy nem lesz már. Amit helyette sikerült vennem az egy katasztrófa...
Seche Restore körömlakkhígító: Sajnos ez is elfogyott, ezt a drágább lakkokhoz szoktam használni. Ha eljutok a Naillandhez, akkor majd veszek belőle utánpótlást.
Oriflame körömfehérítő: Nem egy mai termék, régebben többet használtam. Még egy kis változást is tapasztaltam a használata után, de nem egy világmegváltó termék, igaz, már nem is kapható. Nagyon kevéske volt már benne egy ideje, de csak most sikerült elhasználni.
Isana Mandulás körömlakklemosó: Nem, nem szoktam ebben fürdeni... :D Viszont jó múltkor letisztítottam a lakkjaimnak a nyakát - vagy hát egy nagyobb hányaduknak, plusz a lakkos mappámban is rendezkedtem, és ilyenkor az átlagosnál több fogy a lemosóból.
Ebelin acetonmentes pumpás lemosó: Ideje volt már kidobni, mert már a pumpája sem működött rendesen.
Gyógyszertári kenőcs: Télen mentem be a gyógyszertárba, mert annyira kiszáradt a kezemen a bőr, hogy véresre repedezett, és az istenért sem akart semmi sem használni. Meg kell mondjam, hogy csöppet leesett az állam, hogy 50 ml-ért 1600 Ft-ot kellett fizetnem, viszont abszolút megérte, mert egyedül ez használt. Ráadásul miután általános vitaminos kenőcs, ezért volt, hogy az arcomra is használtam. Nem kizárt, hogy ha beköszönt a hideg, akkor megint rohanok venni a gyógyszertárba egy adagot. Az illata pedig nagyon finom citromos, és ráadásul elég sokáig érződik is a bőrön. :)

Lakkok

Essence btgn fedőlakk: Most kettő is elfogyott, másodlagos fedőlakknak még mindig ezt tartom a legjobbnak.
Astor 5 az 1-ben alaplakk: Nagyon kevés volt már az alján, azt hozzáöntöttem a másik Astor alaplakkomhoz. Egyébként nagyon jó kis alaplakk, bár az árát sokallom.
China Glaze Everglaze fedőlakk: Az elsődleges fedőlakkom, a jelenlegit is lassan pótolnom kéne, mert igen csak fogytán van.
Avon Color Trend körömlakk - Silverplated: Nagyon szerettem ezt a toppert, viszont amikor igen csak kevés kezdett lenni benne, akkor befékeztem a használatával amíg meg nem találom a tökéletes utódot, ami általában nem sikerül. Bár most találtam helyette egy olyat, ami jobban tetszik, mint ez. :)
IsaDora Sugar Crush körömlakk - 100 Diamond Crush: Ezt a lakkot is nagyon szerettem, ha látok ezüst homoklakkot, akkor nincs kizárva, hogy megveszem utánpótlásnak.
Flormar körömlakk - 392: Ezt a szórt ezüst holo lakkot is imádtam, szerencsére találtam a helyére egy kb. halál ugyanilyen lakkot. :)
Oriflame Power Shine Palladium körömlakk - Reflecting Silver: Már csak nagyon kevés volt benne, így befrankeneztem a maradék Flormar 392-vel együtt. Majd mutatok egyszer róla képet, nagyon cuki szürkés-ezüst holo lakkot sikerült összedobnom. :)
Max Factor Max Effect körömlakk - 45 Fantasy Fire: Nagyon régóta alig van már benne, de mostanra már úgy belekötött az üvegbe a lakk, hogy nem láttam értelmét tovább hígítani. Plusz az üveg nyaka is sérült volt (már úgy vettem), és emiatt hamarabb is száradt ki a lakk.
Anny körömlakk - After Dinner Show: Ezzel is hasonlóképp jártam, már nagyon kevés volt csak benne, és állandóan hígítottam, de már nem láttam értelmét ezzel szenvedni, így ment a kukába (vagy a szabadrabis cuccokba, nem emlékszem).
Avon Speed Dry körömlakk - Enchated Siren: Ebben is nagyon nagyon kevés volt, a maradékot pedig egy új üveg Enchanted Sirénbe öntöttem. :)
Oriflame The ONE körömlakk - Black Noir: A 2014-es téli kiadás része, nagyon jó kis egyréteges fekete lakk. Egy részét elfrankeneztem a másik részét pedig körömmargaréták kikenésére használtam el. A topperjeimet már nem csak stick-ekre kenem ki, hanem margarétára, méghozzá 5 különböző színre, hogy tudjam, hogy az adott topper min néz ki a legjobban. :)
Avon Gel Finish körömlakk - Iceberg White: Már nem volt benne sok, amikor ezt is befogtam a margaréták kifestésére.

Sminkcuccok

Oriflame Giordani Gold szemöldökfixáló zselé: Sajnos amikor ez a kettő elfogyott, akkor a katalógusban nem láttam, és nem tudtam újravenni. Most van 2 másik, de egyik sem az igazi.
Essence szemöldökceruza - 05 Soft Blode: Szokásos. :D
Oriflame Optimals Oxygen Boost Mattító arcápoló kendők: Rászoktam arra, hogy az alapozás után használom, és akkor kevesebb púdert kell használnom, és a fejem sem hat nagyon porosnak. :)
Neutrogena intenzív regeneráló ajakír: Még egy kevéske volt benne, amikor kiszanáltam, viszont már egyáltalán nem nyúltam utána, plusz a minőségét sem éreztem olyan jónak, mint az elején. Kicsit érdekes íze van, viszont hatásos darab.

Egyebek

daVinci tisztítószappan kozmetikai ecsetekhez: Erősen citromos illatú ecset, de az utolsó 1/3-ad szappannál már nem érezni az illatát. A csomagolás szörnyű, mert rácuppanós teteje van, nem pedig menetes, néha kimondottan nehezen tudtam csak kinyitni. Az ecseteket elég jól megtisztítja, viszont hajlamos egy kicsit szappanos réteget hagyni maga után, plusz a végére baromi gusztustalanul nézett ki a tégelyében, ezért el sem használtam az egészet. Emellett még drága is, ha mindenképpen ecsettisztító szappant szeretnétek használni, akkor a Barbara Hofmann jobban megéri, meg szerintem jobban is tisztít egy fokkal.
Oriflame Beauty ajakecset: Nem igazán szoktam használni, mert a csomagolása miatt pár szál eléggé eláll, így kiszelektáltam.
Essence Smoky Eyes szemhéjpúder ecset: Nagyon régóta nyúzom, és a minősége már nem olyan mint régen, plusz ahogy látható, a nyele is megsérült, bár fogalmam sincs, hogy hogyan.
Oriflame mini utazós parfümtartó: Nem tudom pontosan mi is a neve, olyan célt szolgál mint  a Travalo, csak ez egy jóval olcsóbb verzió. Szegénykének a kupakjával nem tudom mi törtért, de már egyszerűen nem szorul rá az üvegcsére, folyamatosan lepottyan, ezért kiszanáltam.
CV Young élénkítő arctisztító kendő: Messze kerüljétek el! Egyrészt nem valami nedves, sminket alig hozza le, az anyaga sem a legpuhább, és ami a legszörnyűbb benne az az illata. Olyan szinten gejl édes, hogy nem bírtam elviselni. Swachok lemosásához, ecsetek áttörléséhez és sminkelés után az asztal áttörlésére használtam el (főleg az utóbbi).
Essence szemceruza hegyezők: Egyik sem lett a kedvencem, a szemceruzáknak nagyon kurta kis hegyet faragnak, és beújítottam másik kettőt, amit sokkal jobban szeretek, úgyhogy ezeket is kiszelektáltam.
Isana Frissítő kendő: Nagyon megszerettem, fincsi citromos illata van, minden kendő külön tasakban található. Főleg a kezemre szoktam használni, arcra szerintem az anyaga miatt nem lenne ajánlott használni, elég kemény. Egyedüli hátránya, hogy eléggé kis alakúak a kendők, de amúgy jó kis darab. Szerintem fogok még ilyet venni.

Parfüm

Oriflame Giordani Gold Incontro EdP: Jelenleg ez a kedvenc parfümöm. Limitált kiadás, de amint kifogyott mégis voltam olyan mázlista, hogy nagyon kedvezményes áron tudtam pótolni. A csomagolását egyébként nagyon szeretem, nagyon szép ez a rózsaarany kupak, a formája pedig nagyon elegáns. :)

Ti miket használtatok el mostanában? És milyen olyan termékek voltak közöttük, amiket semmi pénzért nem próbálnátok újra?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések