Libra

Halihó!

Ma el is kezdeném az új sminkes sorozatot, amiről már a Morphe 12Z palettás bejegyzésben beszéltem. Azaz csillagjegyek ihlette sminkeket láthattok majd a blogon, amelyeket 2 hetente fogok közzétenni. :) A legtöbb sminket este készítettem, így a fényképeken próbáltam korrigálni a fényviszonyokat, de némelyik még így is egy kicsit sötétnek tűnhet.

Az első smink a Mérleg csillagjegy ihlette, és miután ez egy őszi csillagjegy, ezért a sminkben is őszies színeket használtam főleg: a fura libafos színt, lilát, sötét teallel kiegészítve. A fazont kicsit cicásabbra vettem, ami szerintem nagyon illik a választott színekhez.



Szem:
Morphe 12 Z paletta
Pupa Pupart paletta - 005
S-he szemhéjalapozó
Avon SuperShock gél állagú szemcerura - Black
Oriflame The ONE Instant Extensions szempillaspirál - Black
Catrice Absolute Eye Colour Mono szemhéjárnyaló - 350 Starlight Expresso

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések