Pupa Pupart paletta - 005

Halihó!

Ma a második Pupa Pupart palettámról hozok Nektek swachokat. Ez egy jóval visszafogottabb paletta, sokaknak lehet jó választás a hétköznapokra, de egy füstösebb, esti sminket is könnyen össze lehet vele hozni. A színek nagy része hideg tónusú, mostanában én kevés ilyen palettával találkoztam. Szeretném előre lelőni a poént: ez is ugyanolyan jó minőségű, mint a 004-es paletta. :)

A csomagolásról nem mondanék most semmit, mert igazából ugyanolyan, mint a másik palettáé. Képeket ebben a bejegyzésben találtok róla. :)


A palettában összesen 3 matt szín és 6 fényes árnyalat kapott helyet. Én jobban szeretem a fényesebb szemhéjpúdereket, bár el kell ismernem nekem is, hogy néhány matt árnyalat nem árt az én készletembe se. Ebből a szempontból is nagyon erősnek tartom a palettát. A színmintákat alap nélkül készítettem.


#1: Matt fekete. Ahhoz képest, hogy matt árnyalat elég puha. Nem porzik, nem potyog, erősen pigmentált (azért a Moprhe 12Z palettájában található feketénél gyengébb), jól satírozható. 
#2: Matt sötétbarna. Ez is puha, jól satírozható, nem porzik és nem potyog. Nagyon jól kihasználható színnek tartom, mélyítővonalban nagyon könnyen lehet vele a szemsminket elmélyíteni.
#3: Selyemfényű bordós lila szemhéjpúder. Ez is jól pigmentált, viszont alappal sokkal fényesebb eredményt érhetünk el. Szintén puha, nem porzik, könnyű satírozni.
#4: Selyemfényű kékes acélszürke szemhéjpúder. Élesben még nem igazán használtam, viszont ez is puha, állagra olyan, mint a lila, úgyhogy gondolom minőségben sem lehet akkora különbség.
#5: Selyemfényű fura barna. Szerintem van egy kis szürkésbarnás beütése, de emellett enyhe arany fénye van, számomra nehezen meghatározható. Ez az egyik szín, amit a legtöbbször használok, annyira szép a színe. Egyébként ez is puha, csak úgy siklik a bőrön, nem porzik, nem potyog, könnyen satírozható.


#6: Matt (vagy enyhén bőrfényű) világos szürkésbarna szemhéjpúder. Tökéletes transition shade, főleg, ha sötétebb sminkeket készítek. Világos árnyalatként nem olyan feltűnő, de ez is jól pigmentált, nagyon könnyen eldolgozható, nem porzik, nem potyog. Ezt is nagyon sokszor használom.
#7: Már már metálfényű világos szürkésbarna árnyalat. A palettában egészen hasonló, mint az előző szürkésbarna púder, csak van egy ezüstös fénye. Ezt is nagyon szeretem, akár a szemzugban highlighterek is használható. Erősen pigmentált, könnyen satírozható, nem porol, nem potyog, puha szemhéjpúder.
#8: Hú, hát ez egy igen fura szín számomra, már ami a leírását illeti. Szóval bőrfényű és a színét talán úgy tudnám a legjobban leírni, hogy barackos-tojáshéjas bőrszín. Ha felviszem a mélyítővonalamba, akkor nem is igazán látszik, hogy ott van. Ez is nagyon jó kis transition shade. Világos árnyalat révén, illetve hogy az én bőröm se épp a legsötétebb a pigmentáltságát nem igazán tudom megállapítani, hiszem rajtam nem igazán látszik. Viszont a minősége ugyanolyan jó, mint a többinek (puha, nem porzik, nem potyog, könnyű eldolgozni), úgyhogy neki is megszavazom, hogy jól pigmentált. 
#9: Selyemfényű fehér szemhéjpúder. Erősen pigmentált, meglepő módon az egyik legpigmentáltabb szemhéjpúder a palettában. Puha ez is, nem porzik, nem potyog, könnyen eldolgozható. Legtöbbször a belső szemzugban használom, vagy az előző tojáshéjszínűvel összekeverve a szemöldökcsontra highlighternek (önmagában könnyen túlzásokba eshetünk vele a szemöldökcsonton).

Összességében azt tudom elmondani, hogy az összes szemhéjpúder nagyon jó, ha nem kiemelkedő a palettában. Egy színbe sem tudok belekötni, mindegyik tökéletes úgy, ahogy van. Persze ez arra vonatkozik, ha alappal használjuk őket, én is így próbáltam őket. Alap nélkül sem hiszem, hogy túl nagy probléma lenne velük, bár a tartósságuk biztos, hogy megsínylené. Csak ajánlani tudom. :)

Nyáron ha sminkeltem, akkor szerintem kb. csak ez a paletta került elő, pedig direkt a nyárra szereztem be a Physicians Formula palettámat tömérdek arany és bronz színnel, közben meg gyakorlatilag, ha 2-szer használtam. Nagyon kihasználhatónak tartom, mert nem csak ezzel az egy palettával lehet jó kis sminkeket készíteni, de más palettákat is baromi jól kiegészít. Én legtöbbször a Morphe 12Z palettával együtt használtam.

Nektek megvan valamelyik Pupart paletta? Ti is ilyen jó véleménnyel vagytok róla, vagy csak engem vesznek le a lábamról a Pupa szemhéjpúderek minősége?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések