Szakestes körmök - 2016 ősz

Halihó!

Gondoltam most is megmutatom, hogy milyen körmeim voltak az őszi szakestünkön, ami tegnap került megrendezésre. Nagyon szeretem a tervezgetést, ami nálam a szakesttel jár: milyen legyen a sminkem, milyen legyen a körmöm, mit viseljek, stb. A köröm most kicsit komplikáltabb volt, mert kb. 2 hete lereszeltem őket (nagyon töredeztek, plusz utána némelyik elkezdett kicsit rétegesen felválni). Ilyenkor pedig hajlamos vagyok piszkálni, ami pláne nem tesz neki jót. Ezért úgy döntöttem, hogy veszek felragasztható műkörmöt, és azt fogom viselni.

A legolcsóbb S-he műkörmöt választottam, majd kiválasztottam, hogy melyik körmömhöz melyik méret illik, és egyesével elkezdtem a kívánt formára lereszelni. Őszintén szólva ez a része igen csak idegőrlő, szerintem kb. háromnegyed órámba került, mire végeztem velük, ha nem többe. Ezután 2 réteg Lovely Stay Beautiful 02-es lakkot kentem rá, majd egy réteg Julcsi holo toppert, végül a Moyou London Gothic 07-es lemezéről nyomdáztam rá az essence fekete nyomdalakkjával. Erre került egy réteg essence btgn fedőlakk

Szerintem iszonyat jól néz ki, a tervem az volt, hogy szakest után rögtön leszedem, hogy annyira ne károsítsa a körmeimet, de most úgy vagyok vele, hogy még pár napig fent hagyom (már amennyire bírom, mert picit fura érzés műkörmöt viselni). :)





Nektek hogy tetszik? Különlegesebb eseményre meg szoktátok előre tervezni a sminketeket vagy a körmötöket?

Flóra

(Bocsi, hogy eléggé eltűntem, de nagyon zajlik az élet, de próbálok a blogra is több időt szakítani innentől kezdve. :) )

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések