Gemini

Halihó!

Az Ikrekhez sem volt túl sok ötletem, de végül egy egész jó kis sminket sikerült hozzá összehozni. Hogy kicsit feldobjam, egy csillámos duochrome szemhéjtust használtam tusként, illetve cut crease sminket próbáltam összehozni. Jó, a próbálni talán nem a legmegfelelőbb megfogalmazás, hiszen összehoztam, csak éppen nem az a "klasszikus" cut crease smink, sokkal visszafogottabb. :)
Maga a színpárosítás sem a tőlem megszokott, viszont ez a smink is nagyon tetszik. Ahhoz képest, hogy az elején nem tudtam, hogy mit sminkeljek az Ikrekhez, elég jól sült el. :)



Szem:
Morphe 12 Z paletta
Pupa Pupart paletta - 005
S-he szemhéjalapozó
essence Crystal szemhéjtus - 06 Rosy Rush
Catrice Kohl Kajal szemceruza - 130 Greentings from ...
Oriflame The ONE Instant Extensions szempillaspirál - Black
Yves Rocher Sexypulp dúsító szempillaspirál - Noir
Catrice Absolute Eye Colour Mono szemhéjárnyaló - 350 Starlight Expresso

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések