Üresjárat #22

Halihó!

Sajnos nem jutott ez elmúlt időszakban annyi időm a blogra, mint szerettem volna, de remélem így a vizsgaidőszakban többet tudok majd vele foglalkozni. Ma elfogyott termékekkel jövök, hiszen már megint annyi összegyűlt, hogy fényképezhetem be az újabb adagot. A terítékre kerülő cuccokat még november elején fényképeztem be egyébként.

Testápolás
Balea testápoló gél: Amikor megláttam az üzletben teljesen beleszerettem, mert még nagyon régen volt egy Oriflame-es mentás testápoló gélem, ami nyáron a 40 fokban konkrétan lefagyasztotta a bőrömet. Mivel ez is mentás, reméltem, hogy hasonló lesz a korábbi testápolómhoz, de sajnos nem tetszett annyira. Nem túl mentás, és ha egy picivel többet használok, akkor nem akar beszívódni, hidratálásban pedig nem a legjobb. Egynek elmegy, de semmi extra.
Borotalco Original Stiftes dezodor: Az illata nem jön be, mert nagyon édes, viszont a hatásával meg voltam elégedve, ezért újra is vettem. És meglepetésemre a második belőle nem tetszik. Nem olyan hatásos, a ruháimat is megfogta, kénytelen voltam lecserélni.
Hand Cream Mediterranean Sea: Még a francia rokonoktól kaptuk ezt a kézkrémet, pontosabban Anya, csak nekem adta. Kellemes illata volt, mellette eléggé folyós állaga, viszont ahhoz képest nagyon jól hidratált. A kis kiszerelés elég sokáig elég volt, és a mérete miatt tökéletes táskába-dobálós kézkrém volt. :)
Avon Senses Anti-stress tusfürdő: Imádtam. Még a felét se használtam el, amikor megrendeltem belőle a 400 ml-es kiszerelést. Biztos vagyok benne, hogy a jövőben is fogok még belőle venni. Az illatát nem tudom leírni, mert semmihez sem tudom hasonlítani, a legegyszerűbb, ha kipróbáljátok. :)
Balea Meeresrauschen tusfürdő: Az illata a szúnyogriasztóra emlékeztet, de nekem tetszett. Nyáron talán jobb lett volna elhasználni, de ősszel sem volt rossz választás.
Nivea Anti-Transparent Satin sensation dezodor: Ezt a kiszerelést utazáshoz szoktam venni/elhasználni, viszont egyre kevésbé bírom az ilyen spray kiszelelést (bármilyen illatot is választok, mindig tüsszöghetnékem van tőle). Önmagában nekem soha nem nyújtanak ezek a deók elég védelmet, nem hiszem, hogy többet próbálkoznék spray kiszerelésűekkel.

Hajápolás

Oriflame HairX Hajdúsító szárazsampon: Csak a szokásos. :)
Alverde dúsító sampon bio bambusz és bio narancs menta kivonattal: Nem mondom, hogy szokásos, mert ezt a verziót most vettem meg másodszorra, viszont biztos, hogy fogok még venni belőle. A vékony szálú hajra való Alverdés samponok mindig nagyon beválnak. :)
Alverde regeneráló hajbalzsam: Ez viszont a szokásos. :)

Arcápolás

Yamuna Gyümölcssavas Peeling: Többször hallottam erről a peelingről, és elég jókat, így én is megvettem. Nagyon megszerettem én is, rendszeres használat mellett látványosan szebb tőle a bőröm, plusz az ára is igen kedvező. Ha végre eljutok oda, akkor biztos hogy újraveszem.
Yves Rocher Hydra Végétal 24 órás hidratáló/tápláló arckrém: Az én bőrömnek túl zsíros volt, de elhasználtam, mert nem volt túl olcsó. Ha szárazabb bőröm lenne, akkor szerintem szerettem volna.
Yves Rocher Pur Bleuet Express Sminklemosó szemre: Szokásos. :)
Yves Rocher Sensitive Végétal Nyugtató hidratáló arckrém minta: 10 ml volt benne, de meglepően sokáig kitartott. Annyira megtetszett, hogy megvettem belőle a nagy kiszerelést is. Könnyed állag, gyorsan beszívódik, nem hagy maga után zsíros réteget, napközben nem fényesedek át tőle nagyon hamar. Nekem nagyon bevált. :)
Akneroxid: Lejárt a szavatossága, úgyhogy kiszelektáltam. Mostanában a teafaolajat jobban szeretem használni, sőt, szerintem többet is használ, mint az Akneroxid.

Egyebek
Ebelin acetonos körömlakklemosó: A szokásos.
Ebelin ecsettisztító folyadék: Ez volt belőle a második flakonom, viszont nagyon lassan használtam el a végét. Nekem túl erős az illata, és a hatásától sem vagyok lenyűgözve. Szemre való ecsetek esetén nem rossz, meg a sminkszivacs tisztításakor is jól jön, de a babasamponom még mindig hatásosabb tisztítás szempontjából.
Ebelin Nedves kozmetikai kendő aloe verával: Szokásos.
Oriflame Optimals Mattító arcápoló kendők: Ez is szerepelt már üresjárat bejegyzésekben párszor. Hatékonyan mattít, és az ára sem vészes. :)

Sminktermékek

Oriflame The ONE Everlasting alapozó - Porcelain: Azt hiszem ez az új kedvenc alapozóm. A színe mondhatni, hogy tökéletesen illeszkedik a bőrömhöz, jól fed, de nem lesz maszk hatású a végeredmény. És az egyik legfontosabb, hogy az ára sem horrorisztikus. 
Maybelline The Colossal Volum' Express Smoky Eyes szempillaspirál: Szokásos. :)
Oriflame Giordani Gold Highlighter korrektor - Light: Egészen megszerettem. Ár/érték arányban jobban megéri, mint a Catrice Re-Touch Light-Reflecting korrektora, pedig évekig azt használtam.
Catrice All Matt Plus Mattosító púder - 010 Transparent: Jól mattít, kedvező az ára, és ahhoz képest, hogy nem porpúder, egészen megszerettem. Újra is vettem. :)

Ti miket használtatok el az elmúlt hónapokban? 

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések