A nagy kézkrém teszt (2. rész)

Halihó!

Ma folytatnám az ősszel közzétett kézkrémes bejegyzésemet. Ezen kívül lesz még egy harmadik rész is, mert csöppet kézkrém mániás vagyok. :D


Yves Rocher Intenzív tápláló kézkrém: Viszonylag nagy elvárásaim voltak ezzel a kézkrémmel kapcsolatban, mert az YR termékei legtöbbször kedvencekként végzik nálam. Jelen esetben kivétel erősíti a szabályt. A hidratáló hatásáról nagyon nem tudok nyilatkozni, mert nem használtam annyit, hogy kiforrott véleményem legyen róla. Az állaga nem túl sűrű, nem túl híg, könnyen elkenhető, elég gyorsan be is szívódik, viszont beszívódás után selymesen-síkos érzetet/réteget hagy maga után. És nekem ez a selymes érzet nagyon nem tetszik. Emellett az illata sem a legjobb, frissen levágott virágszárra emlékeztet. Amivel alapvetően nincs problémám, de kézkrémben én jobban szeretem az édes vagy citrusos illatokat.

Avon Naturals Cseresznyevirágos kézkrém: Mint a mézes és a vaníliás Avonos kézkrémek, ez sem egy világmegváltó darab. Cserepesre kiszáradt kezekkel nem tud mit kezdeni, de ősszel, amikor még nincs nagyon hideg, és tavasszal nem rossz választás. Ha sokat kentem fel belőle, akkor hagyott maga után egy fura réteget. Viszont gyorsan beszívódik, ami nálam mindig plusz pontot jelent. Sajnos ennek az illata nem igazán nyerte el a tetszésemet, virágos folyékony szappanra emlékeztet. Egy próbát megér, mert az ára nem vészes.

Oriflame Swedish Spa tápláló éjszakai kéz- és körömápoló balzsam: A ma bemutatott kézkrémekből ennek a legjobb a hidratáló hatása, a cserepesre kiszáradt kezemen még tud segíteni picit, de ha már vészesebb a helyzet, akkor nem ez a megfelelő kézkrém. Testesebb krém, de nem mondanám zsírosnak, elég gyorsan beszívódik. A csomagolásán a minta szerintem nagyon jól néz ki, és az illata szerintem nagyon különleges, hasonlóval még nem is találkoztam, így nem tudom hogyan írjam le Nektek. Szerintem érdemes ezzel a krémmel egy próbát tenni. :)

Oriflame Milk&Honey Gold hidratáló kézkrém: Ettől a kézkrémtől is kicsit többet vártam. Átmeneti kézkrémnek nem rossz, de a kicserepesedett kezek esetén már nem hatásos. Az állaga kicsit hígabb, vizesebb, beszívódása nem a leggyorsabb, de nem is csigalassú. Az illata nekem nem tetszett, pedig a tejes, mézes termékeket szeretni szoktam. Nekem túl intenzív az illata. Egynek elmegy, de ajánlani nem igazán tudom.

Oriflame Fűszeres-citrusos kézkrém: Ez ugyanolyan kézkrém, mint az előző bejegyzésben mutatott almás-fahéjas kézkrém. Ugyanúgy nagyon híg állaga van, elég gyorsan beszívódik, de a hidratáló hatása az majdnem, hogy nulla (legalábbis télen, ősszel, tavasszal ha már jobb az idő, akkor tökéletesen megfelel). A száraz kezeimmel még tud mit kezdeni, de ha már kicsit cserepesebbre/érdesebbre szárad ki a kezem, akkor már nem jó nálam semmire. Inkább csak az illata miatt érdemes kenegetni, mert az viszont isteni finom narancsos-szegfűszeges. Csak hogy szemléltessem mennyire jó az illata: karácsonyra összesen 7 darabot rendeltem belőle, hogy minden barátnőmnek jusson ebből a fincsi illatú kézkrémből. Mindenképpen ajánlom megvételre, ha isteni finom illatú kézkrémet szeretnétek a mancsotokra kenni. :)

Nektek mi a kedvenc kézkrémetek?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések