Aries

Halihó!

Ma a Kos csillagjegy inspirálta sminkemet mutatnám meg. Mivel én is Kos vagyok, ezért egy olyan sminket készítettem, ami rám a legjellemzőbb: világosabb szín a szemhéj első felére, sötétebb a külső részre, esetleg mélyítővonalba egy másik sötétebb szín. Emellett tusvonal, ami nem épp a legvékonyabb. És egy magamhoz képest precíz szemöldök, jelenleg éppen zöldben, mert miért ne? Nagyon elvetemült, de nekem nagyon tetszett. A matt sötétzöld, amivel először színeztem olyan erős pigmenteket tartalmazott, hogy alig bírtam lemosni. :P



Szem:
Morphe 12 Z paletta
Pupa Pupart paletta - 005
S-he szemhéjalapozó
essence liquid ink szemhéjtus
Oriflame The ONE Instant Extensions szempillaspirál - Black
Yves Rocher Sexypulp dúsító szempillaspirál - Noir

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések