Csalódások #2

Halihó!

Ma megint egy olyan terméket hoztam, amitől sokat vártam, de a hozzá fűződő reményeket sajnos nem váltotta be. Ez pedig nem más, mint a Max Factor Creme Puff kompakt púdere.


Amikor megvettem örültem, hogy az enyém, hiszem ha egy olyan púdert veszek, ami már ilyen régóta a piacon van, akkor nem lehet rossz darab. Ráadásul krémmánián is nagyon sok a pozitív vélemény róla. Sajnos nálam gyakorlatilag az összes olyan szemponton elbukott, amit egy púderrel szemben támasztok.

A csomagolása szerintem nem a legpraktikusabb, a púder tetejét szimplán rá kell tolni az alsó felére. Szerencsére azért szorul annyira, hogy ne essen le, de emiatt egyáltalán nem a táskába dobálós darab. A feliratok hajlamosak arra, hogy lekopjanak, pedig alig utaztam vele, otthon a sminkes dobozomban tároltam. 


A 05 Translucent árnyalatot vettem meg, mert az ehhez hasonló nevekkel (Translucent, transparent, stb.) jelzik azokat a púdereknek, amiknek nincs színük. Na hát ennél a púdernél nem tudom mire gondoltak, de még ha iszonyatosan le is vagyok barnulva, még akkor is sötétnek érezném magamon.

A gyakorlatban szerintem szörnyen néz ki rajtam. Sokkal sötétebb a fejem a használata után, mint előtte. Nem fed egységesen, a korrektoron, sőt, már az alapozón is foltos marad. Emellett még nem is mattít rendesen. Elég hamar átfényesedek tőle. 


És amivel teljesen kiakaszt ez a púder, az az illata. Szeretem, ha egy sminkterméknek jó illata van, azt viszont nem, ha a púderembe 3 liter parfümöt kevernek. Iszonyatosan erős az illata, olyannyira, hogy miután bepúdereztem vele magamat még utána is 1-2 órával érzem. Maga az illata nem lenne rossz, viszont annyira intenzív, hogy nem bírom elviselni.

Egyedüli dolog benne, ami pozitív, hogy 21 grammot tartalmaz, ami egy igazán kiadós mennyiség. 

Nálam ez a púder kérdés egyébként elég érdekes, azt hiszem az összes sminktermék közül talán a púderekre vagyok a legháklisabb. Nagyon válogatós vagyok púder téren, viszont egy jó púder csodákra képes.

Mi volt a legutóbbi olyan sminktermék, amiben csalódtatok? 

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések