Taurus

Halihó!

A Bika csillagjegyhez mindenképpen valamilyen vöröses sminket képzeltem el. Végül ez a csöppet agresszív hatású alkotás lett belőle. Sajnos ennél a sminknél valahogy nem akartak úgy sikerülni a képek, mint ahogy azt én szerettem volna, viszont amennyire tudtam korrigáltam a színeket, megvilágítást. Plusz lehet, hogy nem látszik túl eldolgozottnak a szemhéjpúder, pedig esküszöm, hogy életemben ennyit talán még nem is satíroztam egyetlen smink készítése során sem. :P

És iszonyatosan megtetszett ez a kicsit metálos vörös szemöldök. Ha nem nézegettem 5 percenként a tükörben vagy egy órán keresztül, akkor egyszer sem. :D Youtube-on az ahitsrosa csatornán találtok hasonló, nem éppen visszafogott szemöldököket. Érdemes követni, ugyanis a csajszi iszonyat király színes sminkeket készít. :)



Szem:
Morphe 12 Z paletta
Pupa Pupart paletta - 005
S-he szemhéjalapozó
NYV ShowTime Velvet szemceruza - 952 Black Wine
Avon SupesShock gél állagú szemceruza - Black
Oriflame The ONE Instant Extensions szempillaspirál - Black
Yves Rocher Sexypulp dúsító szempillaspirál - Noir

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések