Femme Fatale Cosmetics - Wandering Wizard

Halihó!

Végre megnőttek olyan hosszúra a körmeim, hogy vállalható manikűröket is meg tudjak örökíteni ide a blogra, úgyhogy ma egy számomra nagyon különleges lakkal készültem. Ez nem más, minta  címben is szereplő Wandering Wizard, ami a Femme Fatale There & Back Again kollekciójának az egyik darabja. Mint tudjátok imádom a FF lakkjait, meg úgy magát a márkát, hiszen mindig egyedi, különleges lakkokat, sminktermékeket álmodnak meg. Azt viszont szerintem még nem mondtam, hogy nagy Tolkien rajongó is vagyok, így nekem ez az egyik kedvenc kollekcióm a márkától. Annak ellenére, hogy a 8 lakkból igazából 3 darab tetszik maradéktalanul. 

Csoportos rendelés keretein belül került hozzám ez a lakk még novemberben. Sajnos előző félévben nagyon sokszor letört a körmöm, plusz a stressz miatt sokat is piszkáltam, viszont ez egy olyan lakk, ami szerintem hosszabb körmökön jobban mutat, mint csutkákon. Összesen 3 réteget kentem fel belőle, de így sem fedett teljes mértékben, a képeken ez látszik is. Viszont szerintem ez nem zavaró, mert a holo glitterek és a bronz shimmer miatt nem lehet észrevenni, csak ha kimondottan emiatt vizslatjuk a körmünket. A színe az nálam a meghatározhatatlan kategóriába tartozik, bronz shimmer alapban vannak kékes és ezüst alapú holo glitterek és apró arany mikroglitterek. Napfényben csak úgy szikrázik, de borongós időben is nagyon mutatós lakkról van szó. :)

Ha van rá lehetőségetek, akkor én ajánlom megvenni, mert a minősége is nagyon jó, rajtam 2 napig volt, és nem kopott meg (pedig minden kopik rajtam már egy nap alatt is, mint tudjátok). Gyorsan szárad, felkenés közben a glitterekkel sem volt gond, nem kellett velük küzdeni. Glitteres lakk révén viszont fedőlakkot mindenképpen ajánlok rá, akár két réteget is, mert nálam egy réteggel még nem volt teljesen egyenletes a felszíne.

A képeket borongós időben készítettem, vakuval, illetve vaku nélkül.







Nektek melyik a kedvenc Femme Fatale lakkotok?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések