Sagittarius

Halihó!

Ma a Nyilas csillagjegyhez tartozó sminkkel készültem. Kicsit el vagyok maradva ezzel a sorozattal, de igyekszem minél előbb pótolni a maradék sminket. :)

Eddig ez a téma volt a legnehezebb, ugyanis túl sok ötletem nem volt hozzá, végül a guglit hívtam segítségül, és az ott talált pár kép alapján készítettem el ezt a sminket, amivel végre elégedett is vagyok. Ez volt ezzel a témával kapcsolatban a harmadik próbálkozásom. A koncepció ennél a sminknél főleg az univerzum volt, a hangulatát szerintem elég jól sikerült elkapni. Bár így visszanézve a képeket, lehet, nem ártott volna esetleg még néhány apróbb részlettel kiegészíteni (mondjuk a mostani formájában akár hétköznapra is hordható, ha valaki szereti az élénkebb sminkeket). 

A szemöldökömet egyébként a Morphe paletta világosabb szürke árnyalatával színeztem, szerintem nagyon jól néz ki. :)



Szem:
Morphe 12 Z paletta
Pupa Pupart paletta - 005
S-he szemhéjalapozó
Avon SuperShock gél állagú szemceruza - Silver
Oriflame The ONE Instant Extensions szempillaspirál - Black
Maybelline The Volum' Express Smoky Eyes szempillaspirál 

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések