Csalódások #3 - Maybelline szempillaspirálok

Halihó!

Ma két Maybelline szempillaspirált szeretnék nektek bemutatni/letesztelni. A címből is jól látszik, hogy nálam nem lettek kedvencek, sőt. Na de melyik is ez a két szempillaspirál? Az egyik a Lash Sensatioanal spirál, a másik pedig a Lash Sensational Luscious spirál. Eredetileg csak a Lash Sensationalt akartam megvenni, mert nagyon sok jót hallottam róla, a végső lükést pedig Shannon 2016-os kedvences videója adta. A dm-ben pedig pont akciós volt, méghozzá kb. 2000 Ft-ért lehetett a két spirálhoz hozzájutni, így úgy voltam vele, hogy még így is megéri


A csomagolásról túl sokat nem írnék, a szokásos Maybelline dizájnban pompáznak, csak a színek mások. A Lash Sensational nekem jobban tetszik, viszont a Lash Sensational Luscious matt csomagolása egy picit talán elegánsabb. A bal szememre az utóbbi spirált kentem fel, a jobb szememre pedig a klasszikus Lash Sensationalt.

Elsőként kezdjük a Lash Sensational Luscious spirállal. Röviden, tömören szerintem ez egy szörnyű szempillaspirál. 

Mint tudhatjátok nem vagyok nagy barátja a szilikonos spirálkeféknek, de néha azért bizakodok, hogy jó lesz egy-egy darab. Sajnos ennek a spirálnak a keféje abszolút nem vált be, fura a formája, nagyon nehezen tudtam használni. A pillákat gyakorlatilag szét sem tudom vele választani. 

Maga a szempillafesték sem könnyíti meg a dolgomat, nagyon híg, emiatt pláne nem tudom szétválasztani a pilláimat. Ráadásul az idő előrehaladtával sem sűrűsödik be használhatóra a festék. Hosszabbítani sem hosszabbít a spirál, dúsítani pedig mondjuk, hogy dúsít, viszont olyan szinten összeragasztja a pilláimat, mint eddig egy spirál sem. Ezen felül pedig még kis csomókat is képez a pilláimon. 

Viszont amivel teljesen kiakasztott az az, hogy nem tudom lemosni sehogy sem. Ha minden lépést betartok az arcápolási rutinomban, akkor először kétfázisú lemosóval szedem le a sminkem, ezután jön a micellás víz, majd a klasszikus arclemosó. Ennek a spirálnak a harmadik lépésre sem sikerül eltűnnie a pilláimról teljesen. Ennek következtében nagyon sok pillám kihullott. A másik spirál tesztjénél ez nagyon jól látszik, hogy a pupillám felett alig van pilla, és azok is ha feleakkorák mint a többi. Ráadásul én mindig összekenem magam spirálozás közben, egyszerűen képtelen vagyok úgy szép pillákat varázsolni magamra, hogy a festék egy része ne a szemhéjamon kössön ki. Így reggel sminkeléskor volt, hogy le se tudtam rendesen mosni a szemhéjamról a festéket, általában csak elmaszatoltam.

És hogy még jobb legyen, a nap végére nálam elkezdett a festék lepotyogni a pilláimról, sőt, még egy kicsit le is kenődött a szemem alá. Utoljára nem is tudom mikor jártam úgy szempillaspirállal, hogy elpotyogott rólam, de olyan eddig biztos, hogy nem történt, hogy elkenődött volna...

Az alábbi képeken nagyobban is meg tudjátok nézni hogyan is teljesít rajtam ez a spirál. Az első képen nincs rajtam szempillaspirál (se semmilyen más smink), a következőn egy rétegben használtam, a harmadikon két rétegben látható rajtam.





A Lash Sensational spirál szerencsére sokkal jobban teljesített nálam. Eredetileg ugye ezt a spirált akartam csak megvenni. Nem mondanám teljes csalódásnak, viszont nem is lett túl nagy kedvenc. 

A keféjét ennek sokkal könnyebben tudom használni, egyszerűbb szétválasztani vele a pilláimat, de önmagában nekem nem elég, ahogy teljesít. Más spirálokkal szerencsére lehet kombinálni (az előzőt még úgy sem tudtam hordhatóvá tenni). Összességében szépen dúsít és hosszabbít, valamint ami tetszett benne, hogy a pillák tövétől kezdve nagyon szépen megemeli és göndörítette a pilláimat. Viszont jobban örültem volna neki, ha kicsit erősebb a pillák szétválasztásában.

A festéke is sokkal jobb, mint a testvéréé, nem olyan folyós, valamint picit sűrűsödik használat közben, így szebben tudtam vele spirálozni kis idő elteltével. Lemosni is könnyebb volt, bár ez is a ragaszkodó fajtából való. Ez szerencsére nem kenődött el a szemem alatt, viszont hajlamos potyogni picit.  A képeken látszódik is, hogy csomósodik kicsit, de ez még szerintem belefér.

A képek ugyanolyan sorrendben vannak, mint a Lash Sensational Luscious spirálnál: az első kép spirál nélkül készült, a másodikon egy réteg látható, a harmadikon két réteg.




A képeken talán nem látszik annyira, de élőben sokkal szembetűnőbb volt a különbség a két spirál teljesítménye között. Míg a bal szemem a pillák egy nagy összeragadt masszát képeztek, addig a jobb oldali pilláim sokkal szebbek, dúsabbak voltak. Összességében azt tudom mondani, hogy a Lash Sensational Luscious spirált messziről kerüljétek el, viszont a Lash Sensationalt értem, hogy miért szeretik sokan. Tényleg nem rossz spirál, csak nem nekem való. :)

Nektek mi volt az utolsó szempillaspirál csalódásotok?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések