Cikk-cakk

Halihó!

Ma megint egy manival készültem. Nagyon rákaptam mostanában a nyomdázásra, így ha van időm, akkor a frissen lakkozott körmeimre mindig nyomdázok. Most épp a Pet'la Plate-ek közül a Microspoke lemezről választottam mintákat. Életemben először azt is kipróbáltam, hogy milyen az, ha két féle mintát nyomok ugyanazon körmömre. Nekem nagyon nagyon tetszett az elkészült mani, csak úgy érzem, hogy a képekkel nem igazán sikerült a mani szépségét visszaadni.

A lakkozás alapját a Julcsi féle holo fedőlakk és az essence Winter? Wonderful! fedőlakkja képezte, majd erre nyomdáztam a Catrice 59 First Class Up-Grape lakkjával, valamint az essence fekete nyomdalakkjával. Utóbbi sajnos nem teljesített túl jól a nyomdázáskor, nagyon hamar megszáradt, és nehezebben tudtam kezelni. Pedig eddig soha nem volt problémám az essence fekete nyomdalakkjaival.





Nektek mennyire tetszenek az olyan manik, amikor a körömvégetek átlátszik? Nekem nyomdázva nagyon tetszenek. :)

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések