Üresjárat #24

Halihó!

Megint ipari mennyiségű termék gyűlt össze, úgyhogy vágjunk is bele. :) 

Tusfürdők

Isana Forbidden Aplle krémtusfürdő: Nagyon finom fahájas, almás illata volt, ha még kapható lenne, biztos vennék belőle.
Oriflame Bright Bouquet tusfürdő: Tavalyról maradt rám. Friss, vágott virág illata volt. Tavasszal a hasonló illatokat szeretem, viszont a csomagolása miatt nem venném újra. Nagyon nehéz volt kinyomni a tusfürdőt a flakonból, főleg amikor már kevés volt benne.
Alverde grapefruitos tusfürdő: Nagy meglepetés volt ez a tusfürdő, nem hittem, hogy ennyire tetszeni fog az illata. Kicsit fanyar, igazi grapefruit illata van, nyárra tökéletes választás lehet. 
Oriflame Nature Secrets tusfürdú sárgabarackkal és rizstejjel: Tényleg sárgabarack illata van! Ha van rá lehetőségetek, próbáljátok ki.
Balea Med pH-bőrsemleges tusfürdő érzékeny bőrre: A flakonban nagyon kellemes, puha illata van, kicsit a klasszikus Nivea krém illatához tudnám hasonlítani. Zuhanyzás közben sajnos már nem éreztem az illatát, valamint a bőrömön se, viszont pont emiatt az érzékeny bőrűeknek jó választás lehet.
Ziaja Narancsvirágos tusfürdő: Kedvenc tusfürdőm. ^^
Yves Rocher Fűszeres mandarinos hab- és tusfürdő: Picit csalódás volt ez a tusfürdő. Finom az illata, de valahogy többet vártam tőle. 

Hajápolók

Alverde sampon koffeinnel, bio feketeborssal és kakukkfűvel:
 A szokásos, méghozzá összesen 3 flakon gyűlt össze, de gondoltam bőven elég egy is a képre.
Alverde Regeneráló hajbalzsam avokádó kivonattal és sheavajjal: Szintén a szokásos, ebből is 3 flakon fogyott el.
Alverde hajvégápoló fluid: Szintén csak a szokásos.
Oriflame Hair X hajformázó lakk: Már nagyon régóta megvan, és ha jól tudom azóta megújították. Remélhetőleg az új változat jobban teljesít, mint ez. Nem is használtam el, mert azon felül, hogy nagyon ritkán használok hajlakkot, ennek a minősége elég szörnyű volt. A fő baj az volt, hogy nem porlasztja el rendesen a lakkot a szórófej, ezért cseppecskék kerülnek a hajra, finom permet helyett. Ráadásul nagyon megkeményíti a hajat, és picit ragacsos is lesz tőle a haj tapintása.
Oriflame Hair X hajdúsító szárazsampon: Szintén a szokásos.

Testápolás

Alverde Pumpás dezodor vízimenta kivonattal és tengeri ásványokkal: Azt hiszem ez a darab sem lep meg senkit sem, nem először szerepel az üresjáratos posztok között.
Oriflame Activelle krémdezodor: Hatása nem volt rossz, bár ez a krémes állag nekem egy picit fura volt, de meg lehet szokni. Sajnos viszont ami miatt végül nem használtam el az egészet az az, hogy észrevettem, hogy egy picit, de mégis fehéren befogta a ruháimat.
Borotalco Original Stiftes dezodor: Hatásával nagyon meg voltam elégedve, bár az illatát még mindig egy kicsit tolakodóan édesnek érzem, viszont sajnos ez is elkezdte befogni a ruháimat pár hónap elteltével. :/
Essence Super Rich super soft kézkrém: Na, ezt mindenképpen próbáljátok ki! Picike, ezért táskába tökéletes, ráadásul nagyon hatásos is, és még az ára is elég baráti. Bár az illata nem biztos, hogy mindenkinek tetszene, mert fura fanyar mandulás. Nem a legkellemesebb, de engem nem zavart. Mondjuk ha rosszabb lenne a minősége, akkor az illata is valószínűleg jobban zavart volna. Egyébként szeptember elején-közepén vettem, és január végén használtam el. Ami nálam majdnem, hogy rekord, ráadásul decemberben már spóroltam vele, és inkább más krémeket is használtam, mert féltem, hogy elfogy. Télen is elég jól hidratált, és a melegebb időben is gyorsan beszívódott.
Oriflame Sun Zone Magas fényvédelmet nyújtó napozókrém SPF 30: Használat közben nem égtem le mellette, maximum, ha elfelejtettem újrakenni, akkor kicsit megpirultam. Még volt benne egy kevés, de inkább kiszelektáltam, mert már régóta megvan.
Oriflame Sun Zone napozás utáni balzsam: Ez is kimondottan hatásos. Hamar megnyugtatta a bőrömet, ha véletlenül megégtem, akkor később kezdtem el hámlani, és azt a kevés barnaságot is tovább megőriztem, amit nyáron szoktam magamra szedni. Ezt sem sikerült elhasználni, de jobbnak láttam, ha kiszelektálom, mert ez is régóta megvolt.

Arcápolás

Yves Rocher Pure System Mélytisztító arclemosó: A szokásos. :)
Douglas XL Docy Arctisztító kendő: Szerettem, mert hatásos, de most sikerült egy még hatásosabb törlőkendőt találnom, amiben több is van, és még olcsóbb is. Viszont ennek a csomagolása verhetetlen.
Yves Rocher Sebo Végétal Tisztító arcradír: Ez sem az első, amit ebből az arcradírból elhasználok. Hatásos és az akciós ára is igen baráti. Sok szemcse van benne, de nem olyan durvák, hogy felsértsék a bőrt.
Yves Rocher Sensitive Végétal Nyugtató hidratáló krém: Abszolút nagy kedvencemmé nőtte ki magát. Jól hidratál, gyorsan beszívódik, az állaga is tetszik: krémes-géles. A csomagolása nagyon minőségi, múltkor leejtettem véletlenül, de semmi baja nem lett, annak ellenére, hogy törékeny. Nappalra és éjszakára is ezt használom, mindkétféleképpen tökéletes a bőrömnek. :) Ajánlom kipróbálásra, az én kicsit vízhiányos, de zsírosodásra hajlamos bőrömre jó választásnak bizonyult. 

Sminktermékek

Oriflame The ONE Everlasting alapozó - Porcelain: Nagyon szeretem, már többet is elhasználtam belőle. Egyedül annyi kivetnivalóm van vele kapcsolatban, hogy nyáron egy leheletnyit elüt a színe a bőrömtől, lehetne picit sárgásabb.
Maybelline The Colossal Volum' Express Smoky Eyes szempillaspirál: Pont a napokban számoltam, hogy idén lesz 9 éve, hogy elkezdtem használni. Igaz, nem a Smoky verziót, csak a sima duci sárgát, de őszintén szólva túl sok különbség nincs a kettő között. :)
Avon Glimmerstick Brights szemceruza - Cobalt Cool: Az elmúlt évben igaz nem használtam sokat, de amikor 2-3 éve kijött ez az Avonos ceruza nagyon szerettem. Pigmentált, intenzív szene van, tartós, nyárra tökéletes választás. Kár, hogy már nem lehet kapni, pedig azért vennék belőle egy utánpótlást.
Essence Liquid Ink szemhéjtus: Nem olyan régi darab, de szegénykém megpunnyadt. :( Mostanában mintha hamarabb mennének tönkre a folyékony sminkjeim, pedig ugyanúgy tárolom őket, mint eddig... Ennek is közel a felét sikerült csak elhasználnom. 
Ebelin körömreszelő: Nagyon elkopott már, így kidobtam.
Alverde Cream to Powder korrektor - 20 ivory: Nagyon kevéske maradt benne, de már egyáltalán nem nyúltam utána, így nem akartam tovább tartogatni. Nem rossz, de a Catrice Camouflage krémkorrektorhoz képest kicsit csúszósabb az állaga, ezért kevésbé tartós. 
Oriflame Professzionális sminkszivacs: Szerintem rossz batch-ből származhat, mert kevésbé szívta meg magát vízzel, és miután kinyomtam belőle a vizet, nehezebben nyerte vissza az eredeti alakját. De ettől függetlenül szeretem az Oriflame-nek ezeket a szivacsait. Kedvező áron lehet hozzájutni, és alapvetően szerintem nagyon jól és könnyen használható.

Körömlakkok

Essence btgn fedőlakk: A szokásos.
Micro Cell 2000 Nail Vital: Mondhatni ez is a szokásos. Még egy kevés volt benne, de összekevertem a következő fehérítős lakkal és egy másik alaplakkal. Most nem vettem újra, bár lehet nem ártana, mert mostanában megint ratyi állapotban vannak a körmeim.
Essence Studio Nails pro white active körömfehérítő: Alapvetően elég lilás színe van, de mégis a hatása nem olyan jó, mint a megboldogult Oriflame-es körömfehérítőmnek, ami több rétegben sokkal természetesebb volt. De ennyi pénzért jobb optikai fehérítő lakkot nem is kívánhat az ember lánya. :)

Ti miket használtatok el az elmúlt hónapokban? 

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések