Arany nyári smink

Halihó!

Elég régen jelentkeztem sminkes bejegyzéssel, úgyhogy már igazán itt volt az ideje egynek. Az új szobámban annyira nem jók a fényviszonyok, de lassan kitapasztalom, hogy hol tudom jó képeket készíteni mind sminkes és lakkos téren. Elég sűrű lesz a nyaram, de azért próbálok majd sminkes bejegyzésekből is többet készíteni. :)

Visszatérve a sminkhez az elmúlt pár hétben teljesen rákattantam az arany szemhéjpúderekre. Tavaly rendeltem az iHerb-ről egy Physicians Formula szemhéjpúder palettát (teszt és swatchok itt), és ahhoz képest, hogy tavaly alig vettem elő, idén már nagyon sokat használtam. Mivel elég puha szemhéjpúderekről van szó vagy az ujjammal szoktam felvinni őket, vagy egy lapos szintetikus ecsettel, lapogató mozdulattal. Van, amikor csak az arany szemhéjpúdereket használom, néha egy kis bronzos színt is belecsempészek a sminkbe, esetleg kiegészítem az egészet szemhéjtussal. Ennél a verziónál nagyon tetszik az elénk türkiz szemhéjpúder a belső szemzugban, szerintem nagyon feldobja a sminket. Ezt a sminket már többször is újraalkottam. :)




Szem:
Physicians Formula Bronze Nude szemhéjpúder paletta
trend IT UP Panorama Eyettention szempillaspirál
Yves Rocher Mono szemhéjpúder - 36 Brun Écorce Mat
essence szemöldökfixáló zselé - 01 blondy brows

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések