Femme Fatale - Poisoned Apple

Halihó!

Múltkori lakkos talis sikerült erre a gyöngyszemre rátennem a mancsaimat. Mint tudjátok a FF az a márka nálam, akiktől kb. minden jöhet, így nagyon örültem ennek a lakknak is. Aztán amikor itthon rágugliztam az árnyalatra teljesen meglepődtem, mert mindenhol kékes-szürkésnek nézett ki a lakk alapszíne, holott szerintem egyértelműen kékeszöld. A képek készítésekor elég kis csutkák voltak a körmeim, a vizsgaidőszak kicsit megviselte őket. 

Mint mondtam, a lakk alapszíne kékeszöld, ebben van egy rakás pink shimmer, valamint ezüst mikroglitter. A körmeimre 2 réteget használtam, bizonyos fényviszonyokban úgy nézett ki, mintha teljesen fedne, így nem kentem rá többet, de a képeken egyértelműen átlátszanak a körömvégeim. A lakk állagát nagyon szeretem, könnyen terül, könnyű irányítani, nem túl híg és nem túl sűrű. A mikroglitterek kicsit kiállnak a lakk felszínéből, de egy réteg fedőlakkal ez könnyen orvosolható. :)






Tetszik nektek ez a lakk? 

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések