Körömlakk kollekcióm pöttyökben

Halihó!

Azt hiszem itt a blogon még nem említettem, de imádom rendezgetni a lakkjaimat. Rendszerezni, új helyre pakolgatni őket, a "nyilvántartást" frissíteni, stb. Miután Veszprémből hazaköltöztem szépen lerakosgattam a lakkjaimat, majd jött az ihlet, hogy lakk-pötyiket rakjak a kupakra. Így könnyebben meg tudom találni a kiszemelt lakkot, ha kihúzom a szekrény fiókjait. 

A pöttyöket a Müllerben vettem, 8 mm átmérőjű fehér pötty matricák. Erre a célra szerintem tökéletes. Majdnem 600 pöttyöt tartalmaz egy csomag matrica, ami 500 Ft-ba került. Akiknek nagyobb a lakk-kollekciója jó ötlet lehet ezt a módszert bevetni, főleg ha sok ugyanolyan márkájú lakkja van és nehéz megkülönböztetni őket egymástól. 

Este kentem ki a pöttyöket, és annyira jól néztek ki a lakkok egymás mellett kikenve, hogy muszáj volt megörökítenem. Íme a teljes kollekcióm, benne az összes színes lakkom, topperem, nyomdalakkom és a franken lakkok. :)







Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések