Alverde hajápolás

Halihó!

Az üresjáratos bejegyzéseimben mindig van pár olyan termék, ami folyamatosan előkerül, ezért gondoltam ezekről írok kicsit bővebben. Mit miért szeretek, miért váltak be, stb.

Első körben a hajápolási termékekől fogok beszélni. De kezdjük az elején. Még réges-régen, amikor nagyon sok blogot olvastam, akkor találkoztam a bankanita.blogspot.hu bloggal. Elég sokat lógtam rajta, főleg a körmös bejegyzései tetszettek, de egyszer írt a szilikonmentes hajápolásról is. Leírta, hogy miért váltott a szilikonmentes hajápolásra- ezt nagyon meggyőzőnek találtam, így én is gondoltam, hogy kipróbálom.


Első próbálkozásaim nem sikerültek olyan jól, elég fura volt szilikonmentes samponokkal hajat mosni, volt, hogy háromszor samponoztam, és még utána sem voltam teljesen elégedett a sampon tisztítóhatásával. Viszont kitartottam, és nagyjából 2-2,5 hónap alatt alatt eljutottam oda, hogy minden probléma nélkül tudtam használni őket. Rendesen habzottak, nem tartott örökké a hajmosás, stb. A kezdeti szakaszban csak és kizárólag Alverdés termékeket használtam. Baráti volt az áruk és könnyen beszerezhetőek. Viszont régen soha sem használtam egy sampont nagyon sokáig, mindig váltogattam őket. Így történt az Alverde samponjaival is, viszont, amikor már kb. az összeset kipróbáltam, akkor más márkák felé kezdtem kacsintgatni. Viszont utóbbiak közül egyik sem tetszett, mindig visszatértem az Alverdéhez. A problémáim márkától függetlenül a következők voltak: elnehezítették a hajam, hajmosás után túl síkos érzetet hagytak hátra, így nem tudtam, hogy sikerült-e teljesen kiöblítenem a hajamból, túlzottan habzottak, ezért a hajam még jobban összecsomósodott. Természetesen az Alverde samponok közül sem vált be az összes.

Végül az Alverde koffeines samponnál kötöttem ki, amit vékony szálú hajra ajánlanak. Az eddigi sminkes bejegyzésekből nem tudom mennyire látszott, de viszonylag sok hajam van, viszont vékony szálú, és ennek tetejébe még göndör is. Ez a sampon pedig kellően tisztítja a hajam, nem nehezíti el, a hajtöveimet elég jól megemeli. Ha nem kötném össze folyton, akkor ez a hatás több napig is megmaradna. Az állagát is szeretem a samponnak, zselésebbnek mondanám. Könnyű eloszlatni a hajon, nekem nem kell belőle sok, és még így is nagyon jól felhabzik a hajamon (nem zavaró mértékben). Könnyen ki tudom öblíteni. Általában kétszer samponozok, először kb. egy diónyit nyomok a kezembe, majd a második samponozásnál maximum fél diónyit. Az első samponozásnál kevésbé habzik a sampon, a második samponozást pedig csak azért szoktam megcsinálni, hogy biztos legyek benne, hogy tényleg tiszta a búrám.

Balzsamok terén az Alverdésekből sem próbáltam olyan sokat, göndör és vékony hajszálú lányként mindig a regeneráló, töredezést megakadályozó balzsamokra cuppantam rá. Első körben ezt az avokádós regeneráló balzsamot próbáltam, és mindig visszatértem hozzá (egyszer kipróbáltam a száraz hajra való balzsamot a márkától, de attól iszonyatos mértékben elkezdett zsírosodnia  hajam). Más márkáktól semelyik balzsamot sem szerettem meg, mert hiába voltat szilikonmentesek, ugyanolyan síkos hatásúak voltak a hajamon. Viszont ez az avokádós balzsam miután eloszlatom a hajamon, tényleg beszívódik, mert miután ki kell öblítenem, alig érzek balzsamot a hajamban. És úgy vettem észre, hogy amióta használom, kevésbé töredezik a hajam.

A hajvégápoló fluidot később próbáltam ki, mint a többi Alverdés sampont és balzsamot. Kb. miután szilikonmentes hajápolásra váltottam (2012 október/november), rá egy fél évre. Akkor jöttek be mindenféle márkától a hajvégápolók, én se akartam kimaradni a buliból. És kimondottan megszerettem. Ha nem használom, sokkal kezelhetetlenebb a hajam, hamarabb elkezd töredezni a vége. Könnyű a formulája, tényleg beszívódik, és ami a legfontosabb: használ. Ezen kívül csak az Oriflame hajvégápoló olaját próbáltam, de az elnehezítette a hajamat, és amikor kikopott a hajamból, a hajam rosszabb állapotban volt, mint előtte. Viszont ezzel az Alverdés darabbal nem ez a helyzet.

Most megint van egy-két márka, amit szívesen kipróbálnék, de azoknak az ára igen borsos, úgyhogy még várat magára a tesztelés. :)
Nektek milyen márkák váltak be hajápoláshoz? 

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések