A finn lakk kollekcióm

Halihó!

Hát igen, csöppet nincs időm se erre  blogra, se a másikra, de most kell a lelkemnek, hogy ne a tanulással foglalkozzak, vagy szenvedéssel, hogy tanulnom kéne. Szóval jöjjenek azok a lakkok, amiket kihoztam magammal Finnországba.


A-England Whispering Waves: Kellett egy olyan lakk, ami élénk, de viszonylag évszakálló, azaz bármikor fel tudom kenni. És ez a lakk pont ilyen. Igaz, kb az első 2 héten az összes körmömet sikerült letörnöm, utána meg jött a szokásos lemezesedés, de azért erről a lakkról nem tettem le. Kb másfél hónapja, ha nem régebb óta ő lakozik a lábujjaimon.

FUN Lacquer Anna: Imádom ezt a lakkot. Üvegben nem tűnik annyira különlegesnek, viszont felkenve egy csoda. Ráadásul ebben a hideg időben (igen, itt már 0 °C körül jár a hőmérséklet, sőt, már havazott is) tökéletes szín. 

A-England Princess Tears: Az egyik legkedvencebb lakkom. Bármilyen eseményre, alkalomra tökéletes választás.

Essence 06 we will spock you!: Egy kicsit megbántam, hogy kihoztam ezt a lakkot, hiszen napfény errefelé mondhatni ritka, mint a fehér holló. De a minap gondoltam felkenem, adok neki egy esélyt. És úgy alakult, hogy egy réteg után megálltam, ugyanis rájöttem, hogy így imádom ebben a felhős időben a legjobban. Kicsit olyan hatást kelt, mintha a kedvenc Julcsi topperemet kenném fel pucér körmökre. ^^

Golden Rose Ice Chic 81: A kedvenc menta lakkom, ehhez képest még csak egyszer volt fent a körmeimen. Valahogy nem érzem sose azt, hogy hú, most ezt akarom felkenni.

ILNP Madison Ave: Ellenben ezzel a lakkal. Egyszerűen imádom. De még ez is enyhe kifejezés ezzel a lakkal kapcsolatos érzéseimre. Tökéletes napfényben, mert kisül tőle a retinám. Tökéletes lámpafénynél, mert kellemesen csillog és holo. És tökéletes napmentes övezetben, mert akkor meg metál-pehely-hányás. ^^ Ha egy lakkot kéne választanom, hogy melyik maradjon itt velem, egyértelműen ez lenne.

Alap és fedőlakk fronton maradtam a biztos pontnál. Jötte velem egy Micro Cell 2000 körömerősítő, és a Sall Hansen fenomenális Insta-Dri fedője, ami az eddig próbált összes fedő közül a kedvencem: baromi gyorsan szárad, nem sűrűsödik be baromi gyorsan, és olcsó.

Nálatok most mi a favorit körömlakk? 

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések