Üresjárat - finn verzió

Halihó!

Kicsivel több, mint 2 hónapja vagyok már kint, így viszonylag sok dolog gyűlt össze amit elhasználtam. De igazából nem olyan izgisek a termékek, csak az alapvető létszükséglethez szükséges termékekből gyűltek az üres flakonok, csomagolások. Egyrészt mert amiket kihoztam magammal termékek, azok nem azok a típusok, amiket 3-4 hónap alatt elhasználok, másrészt mert itt nagyon drága minden, így nagyon kísérletezni sincs kedvem (ami igazán érdekelne, azoknak a 90 %-a 20-30 euró között van, amit meg nem engedhetek meg magamnak).


Balea Bye Bye Unicorn tusfürdő: Otthonról hoztam, hogy legyen az első napokban tusfürdőm. Szokásos Balea minőség. A csomagolását pedig természetesen imádom. Viszonylag gyorsan elfogyott.
Lumene Glow & Polish Cloudberry tusfürdő: Nagyon szerettem ezt a tusfürdőt, viszont azt meg kell hagyni, hogy itt kint iszonyatosan gyér a tusfürdő kínálat. Vannak az 1 eurós termékek, vannak a klasszikus Dove, Palmolive, stb márkáknak a termékei, amiket nem igazán csípek, illetve van néhány finn márka, mint ez is. Nagyon jó a minősége, jól habzik, nem szárított és az illatát is szerettem. Ami fura, mert cludberry-s, és élőben a cloudberry iszonyat büdös (magyarul törpemálna, de mivel tükörfordításban felhőbogyó, ezért marad az angol neve - #felhőfétis). És ahhoz képest, hogy 200 ml az űrtartalma, elég lassan fogyott.
Lumene Fresh and Uplifting Birch tusfürdő: Azaz frissítő nyírfás tusfürdő (nem mellékesen a kedvenc fám az a nyírfa). Ez nem tetszett annyira, főleg az illata nem jött be. A minőségével amúgy nem volt baj. 
Pirkka kókuszos tusfürdő: Ez egy 1 eurós tusi, aminek elég korrekt a minősége. Az illata sem volt szerencsére mű kókuszos, bejött. Nem szárított, jól habzott.
Lorin mézes-gyömbéres tusfürdő: Na ez elég kis gagyi volt, szintén az 1 eurós pakkból került ki. Valahogy az állagával sem voltam kibékülve, az illata is eléggé mű volt.

TRESemmé Expert Botanique balzsam: Szilikonmentes, de pont abból a fajtából amit nem csípek annyira. Viszont a samponokból-balzsamokból tény, hogy nagyobb a választék, mint a tusfürdőkből, de mégis a szilikonmentes termékeket alig találtam. Ez viszont kókuszos, szóval az illata jó, és egészen jól használ. Bár azért 1 hónap után beszereztem egy hajvégápolót, mert úgy néz ki, anélkül már nem tudok élni.
Naturland kénes sampon: Oké, ez egy kicsit csalás, mert amikor a legjobb barátaim kijöttek, akkor ezt itt hagyták nekem, és kb. 2-3-szor tudtam csak használni, mert nem volt már benne sok. De amúgy csípem ezt a sampont, lehet, hogy fura, de szeretem az illatát. Jól tisztít, de itt kint szerintem hosszútávon szárította volna a hajam.
Dodent Sensitive mini fogkrém: Igazából nem tudom miért raktam bele, mert soha nem szoktam a szájápolási termékeket belerakni az üresjáratos posztokba. Mindenesetre semmi extra, tisztít, de nem életem fogkrémje. Ezt is kimondottan az utazásra vettem, hogy amikor kiérek, azért legyen nálam amivel fogat tudok mosni, amíg be nem vásárolok. A mini fogkrémek közül meg ennek volt egyedül megfizethető az ára.
Avon Care Bőrmegújító kézkrém kollagénnel és elasztinnel: Ezt is itt hagyták nekem a barátaim. Szintén nem életem kézkréme, pláne, hogy inkább testápolóként használtam el. Itt Finnországban amúgy is kevés az a hidratáló hatás, amivel ez a kézkrém bír. 

Oriflame The ONE porpúder - Translucent: Oké, ez egy picit csalás, mert egy nagyon kevés van még benne. Amúgy ezt sem használtam nagyon, mielőtt kihoztam, erre itt kint elég hamar elfogyott. Igaz, csak 7 gramm van benne. Viszont az otthon könnyen beszerezhető porpúderek közül ezt szeretem a legjobban.
Oriflame The ONE Featherlight szempillaspirál - Black: Kedvenc szempillaspirálom. Bontatlanul hoztam ki, de elég hamar sikerült elhasználni. Szentpéterváron vettem helyette utánpótlást a klasszikus Maybelline-es sárga duciból. És hogy miért Szentpéterváron? Mert itt Finnországban ugyanaz a szempillaspirál (mármint a Maybelline) 16 euró. Igen, 16. Katasztrófa. Otthon meg egy Glamour-napok alkalmával meg tudom venni kb 4-5 euróért, Szentpéterváron meg pont akciós volt, így olyan 6-7 euróért sikerült megvenni.

Natusan Extra Sensitive törlőkendők: Otthon rászoktam, hogy babapopsi törlőkendőket használok sminklemosásra, gondoltam itt is megtartom jó szokásomat. Aztán kiderült, hogy itt nincs Neogranormonos, a kedvencem. :( Ezt kettes csomagba vettem, és elég gagyi. A szememet nem is nagyon mertem vele törölni, mert viszonylag durva anyagból volt a kendő, és irritálta a szemem, ha kicsit erősebben dörzsöltem/töröltem. Ráadásul szárazabb volt a formulája, és a sminket sem vitte le olyan jól.
Rainbow törlőkendő: Ez egy fokkal jobb volt, de ez sem lopta be magát a szívembe. Mondjuk ez nem irritálta a szemem, de kb 2 hét után elég büdös volt, nem tudom miért. És a sminklemosásban sem jeleskedett.

Ami még kimaradt az a micellás vizem, amit otthonról hoztam magammal. Yves Rocher Sensitive darab volt. Nem nagy szám, olyan klasszik micellás víz. Pici 30 ml-s flakonba töltöttem át, mert már kevés volt benne. Szintén kimaradt az Yves Rocher Pure System arclemosóm, a kedvencem. Az sem az eredeti csomagolásában jött, azt is áttöltöttem egy kisebb flakonba.

A kint vásárolt termékek közül egyedül a Cloudberry-s tusfürdőt venném újra, mert úgy gondolom, hogy megéri az árát, tényleg minőségi, és még nem is az a rettentően drága kategória (2.70 €).

Nektek mi a kedvenc külföldön beszerezhető terméketek?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések