Kedvenc sminktermékeim - 2017

Halihó!

Természetesen idén is összeszedtem a kedvenc sminkcuccokat, amiket az évben használtam. A listát nagyban befolyásolta, hogy nem volt velem minden Finnországban, így nyilván kevesebb dolgot tudtam használni és eldönteni, hogy mi az abszolút kedvencem. Pár olyan termék is felkerült a listára, amit az év utolsó 2 hetében kaptam kézhez. Ezeknél nyilván még a újdonság ereje is ott volt, de szerintem hosszú távon is szeretni fogom őket. Nagyon sok olyan dolog van, ami már a 2016-os kedvencek között is szerepelt, sőt, an pár olyan, ami 2015-ben és 2014-ben is szerepelt a listán. Ezekről nem igazán szeretnék bővebben írni, helyette az eddigi kedvences listákat belinkelem. :)

2016-os kedvencek

2015-ös kedvencek

2014-es kedvencek

Most az ecseteket nem raktam bele a listába, valószínűleg azoknak egy külön bejegyzést fogok majd csinálni. De akkor jöjjenek is a 2017-es kedvenceim smink fronton! 


Oriflame The ONE Everlasting foundation - Porcelain
Essence silky touch blush - 40 natural beauty
Physicians Formula Butter Bronzer - Light Bronzer: December 19-én vettem kézhez ezt a csodát. Igen, csoda! Nagyon puha az állaga, könnyű eldolgozni, nem lesz mű a hatása. Annak ellenére, hogy nagyon világos árnyalat, mégis pigmentált, és a színének köszönhetően nem lehet vele túlzásba esni. Viszont tényleg van annyira világos, hogy hófehérkéken kívül szerintem nem sokan tudnák ténylegesen bronzosítónak használni. Már a dm-ben is kapható, viszont rendelve majdnem 2000 Ft-al olcsóbban hozzá lehet jutni. 
essence stay all day translucent fixing powder - 10 translucent: Először nem igazán szerettem, de most már igen csak ki vagyok vele békülve. Tartós, tényleg matt az eredmény, bár a felvitt mennyiségre vigyázni kell, mert ha sokat használunk, akkor nagyon poros lehet a végeredmény.
Catrice High Gow Mineral Highting Powder - 010 Light Infusion
e.l.f. Baked Blush - Rich Rose: A Butter Bronzerrel együtt érkezett. Az ősrégi kedvencem, az Avon Márványos Pirosítójának mondhatni a dupe-ja. Kicsit visszafogottabb a fénye, de a színe nagyon jó, univerzális.
Oriflame The ONE Matte Velvet Foundation - Porcelain


trend IT UP Ultra Matte Lipstick - 400 és 470: A 400 egy klasszikus rózsaszínes nude szín, míg a 470 egy kicsit lilás árnyalatú sötétebb barnás nude rúzs. Mindkettő erősen pigmentált, könnyen felkenhető, viszonylag tartós és matt hatású (klasszikus rúzs mivoltukból nem annyira matt, mint egy matt folyékony rúzs). Mindkét rúzsnak csokis piskóta illata van szerintem. Érdemes kipróbálni őket, mert nagyon kedvező az áruk, és ennyi pénzért igen jó minőséget kapunk (nem csak maga a rúzs, hanem a csomagolás is az), nagyon kellemes őket viselni.
Marc Jacobs Le Marc Lip Créme - 246 Slow Burn: Ajándékba kaptam. És ez a tökéletes rózsaszínes nude rúzsom. Hibátlan formula, annak ellenére, hogy krém finishű nagyon tartós, imádom.
Flormar Passionate Lipstick - PD21
Lime Crime Unicorne Lipstick - Poisonberry
NYX Soft Matte Lip Cream - Rome és Budapest: A Rome egy barnás vöröses szín, kicsit nehéz behatárolni. Nyár óta ezt használtam a legtöbbet, minden sminkhez tökéletes. A Budapest pedig a tökéletes hétköznapi vörös rúzs. Nagyon jó formulájuk, erősen pigmentáltak, száradás után matt lesz a végeredmény, de mégsem ülnek bele a száj ráncaiba (legalábbis nem lesz csúnya a végeredmény, cserepes ajkakon tesztelve), egyedüli hátrányuk (már akinek annak számít), hogy lassabban száradnak le. Tartósak, de evés után érdemes frissíteni őket. Iszonyat kényelmes viselni őket, ez a kedvenc folyékony rúzs formulám. Mindenképpen érdemes kipróbálni őket! 
NYX Lip Lingerie - Exotic: Teszt itt. Az állaga még mindig furi nekem, de összességében egész sokszor hordtam a nyáron. A téglavörös színét nagyon csípem.
Milani Amore Matte Lip Créme - 31 Glamour: Metál barna folyékony rúzsról van szó. Nem hordtam olyan sokszor, mert a legtöbb sminkemhez annyira nem illett, viszont a színe nagyon pöpec. A formulája is tetszik, a folyékonyabb fajtából van, iszonyat pigmentált. Amikor hordtam általában meg is dicsérték. 
ColourPop Ultra Matte Lip - Aquarius 2 és Lumiere 2: Az Ultra Matte formula nekem jobban bejön a márkától, mint az Ultra Satin. A Lumiere 2 rajtam viszonylag sötét mauve színű lesz, már már piszkos lilás, ősszel tökéletes. Az Aquarius 2 talán egy kicsit túl beige-es hozzám, de van olyan smink, amivel tökéletes mutat. Mindkét rúzs baromi pigmentált és viszonylag sűrűek. Könnyű őket felvinni, viszont a száraz részeket kicsit jobban kiemelik, mint pl. a NYX Soft Matte Lip Cream-ek. Viszont iszonyatosan tartósak. 

A rúzsoknál jól látszik, hogy 2017-ben kerültek nálam előtérbe a folyékony rúzsok, főleg azért, mert már sokkal könnyebben elérhetőek különböző márkák itthon, plusz a baráti társaságban is viszonylag sokhoz lehet hozzájutni használtan. Főleg az utóbbinak köszönhető amúgy, hogy nagyon sok olyan márkát ki tudok próbálni, amit magamtól tuti, hogy nem vennék meg, mert vagy macerás vagy pedig túl drága a szállítással együtt vagy anélkül. Plusz azért is vannak gyakorlatilag 90 %-ban nude rúzsok megemlítve, mert Finnországba főleg ilyeneket vittem. 


essence Make Me Brow Eyebrow Gel Mascara - 03 soft browny brows
essence Eyebrow Designer - 05 soft blonde
Avon Always On Point Eyeliner - Molten Pewter: Főleg most az ünnepekkor használtam sokat. Tartós, különleges színe van, se nem arany, se nem ezüst és van egy kis grafitos beütése. És ez az önhegyező funkciója is hasznos.
Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner: A klasszikus ecsetes folyékony tusokat szoktam preferálni, viszont szerintem eddig ez a legjobb tus, amit valaha próbáltam. Vannak kisebb hibái, mint pl. a külső szemzugban el tud kenődni, de ettől függetlenül imádom. Precízen és könnyen lehet vele tusvonalat húzni, pigmentált, tartós is (a külső szemzugomnál én viszonylag sokszor könnyezek, azt nem bírja), a filcfeje nem használódik el könnyen, használat közben nem fogy ki belőle a festék (mint sok általam eddig próbált filces tusnál: egyik szemet meg lehet csinálni, de a másik szemnél már nincs elég festék). Emellett szerintem sokáig is bírja, én valamikor tavasszal vettem az enyémet, és még mindig van benne festék.
Alverde körömvirágos ajakbalzsam: Nem tudom eddig miért nem volt a kedvencek között. Pedig nem ez az lső darabom. Király és olcsó, vegyétek, vigyétek!
S-he eye shadow base
Maybelline FIT Me! Concealer - 15: Finnországban vettem, mert nagyon hiányoltam a szemem alá egy korrektort. Emellett döntöttem, főleg a gyér kínálat és a borsos árak miatt. Nem bántam meg. Jó kis darab, bár talán egy picit világos nekem. De pigmentált, a szemem alatt jól mutat, és a sötét karikákkal is elég jól elbánik.
Catrice Absolute Eye Colour - 350 Starlight Expresso: Már régen szerepelt kedvencek között, viszont muszáj megemlítenem, hogy annak ellenére, hogy már nem tudom mióta kivonták a forgalomból, nyáron sikerült 2 darabot is beraktároznom belőle. :)
Oriflame Tender Care Protecting Balm - Blueberry és Honey: Oké, a Honey az nincs meg, mert sikerült szétcsesznem a csomagolását, viszont ez is ugyanolyan hatásos. Főleg lefekvés előtt szoktam használni, mint ajakbalzsamot. 
Eucerin Lip Aktiv ajakbalzsam
Physicians Formula Shimmer Strips Custom Enhancing Extreme Shimmer Gel Cream Shadow & Liner Trio - Nude (és abból is a szürkésbarna)
Yamuna pigment - Dubai: Krémes szemhéjárnyalók fölé használtam, így használva többször is megdicsérték. Nagyon szépen csillog.
essence Effect Eyeshadow - 06 UK's stonehenge
trend IT UP N°1 Eye Shadow - 065: Gyönyörű bronzos barna szemhéjárnyaló. Nagyon puha, egyszerű elsatírozni, érdemes kipróbálni, mert még olcsó is.



PUPA Pupart Eyeshadow Palette - 005 és 001: A 005-ről már volt szó, a 001-et idén szereztem be. Minőségre ugyanolyan jó, mint a többi Pupart paletta.
Coloured Raine Eyeshadow - Side of Olives: Aji kaptam. És hát valami fenomenális ez a szemhéjpúder. Pigmentált, nem is kicsit, gyönyörű a fénye, nem potyog és a szememet is nagyon jól kiemeli. 
Morphe 12Z Palette: Ahhoz képest, hogy 2016-ban mennyi sminket csináltam ezzel a palettával 2017-ben alig vettem elő. Egyedül ezt a fura metál libafos színt használtam, főleg azért mert ennek a minőségében nincs kivetnivaló és különleges is. Palettáról teszt itt.
PUPA PupaCat2 - 001: Teszt
NYX Highlight & Contour Pro Palette: Igazából csak a legvilágosabb fényes highlightert és a második bronzosítót/kontúrt szokta csak használni belőle, ezeket szeretem. A többi kontúr szín szerintem túl meleg és/vagy sötét nekem, a barackos highlightert annyira nem használom, a matt highlightereket meg még találtam ki, mire tudnám használni. Idén azért jobban ki szeretném használni ezt a palettát.
Wet n Wild Coloricon Eyeshadow Collection - 738 Comfort Zone: Szintén aji volt. Főleg a 2 világos színt, a vöröses bronz színt és sötétebb barna színt használtam, de a duochorome szín is párszor előkerült. Nagyon jó a minőségük, mindegyik szín puha, jól pigmentált és nem potyog. Nemrég lettek megújítva a Wet n Wild paletták, és úgy hallottam, hogy változott a formula is. Amit nem igazán értek, hiszen mindenki dicsérte a régebbit... Ha hozzá tudtok még jutni a régi palettákhoz, akkor érdemes kipróbálni.
Wet n Wild Coloricon Eyeshadow Trio - 380B Walking on Eggshells: Na ezt a palettát mindenestül ki tudtam használni, minden szín baromi jó benne. Tökéletes minőségű. A világos szín ebből highlighternek is tökéletes az arcra, az elmúlt 4 hónapban gyakorlatilag csak ezt használtam highlighternek.
Pysicians Formula Shimmer Strips Custom Eye Enhancing Shadow & Liner Extreme Shimmer Eyeshadow Palette - Bronze Nude Eyeshadow: Teszt

Van pár olyan termék, amit nem tudtam lefényképezni, annál az oknál fogva, hogy kifogytak, és a csomagolásukat régen kidobtam. De ezeket is nagyon szerettem, így ezen a listán is szerepelniük kell.

Catrice Nude Illusion Loose Poweder: Az essences porpúderhez hasonlóan ezt sem szerettem először, de aztán mégis csak bevált. Lehet, hogy a finn időjárásnak köszönhetően, vagy az én bőröm változott, fene tudja, mindenesetre nem nézett ki nagyon porosan a végeredmény a fejemen.
Catrice Camouflage Cream - 010 Ivory
Oriflame The ONE Loose Powder - Translucent: Egyszer régen még egy üresjáratban említettem, hogy majd lehet, hogy újraveszem ezt a porpúdert. Miután a Manhattan kivonult az országból tényleg újra kellett vennem, mert egyedül ez volt az a porpúder, amiről tudtam, hogy igen, szerettem, és úgy mutatott a bőrömön, ahogy az meg van írva a nagy könyvben. Viszont azt hittem, hogy ki fog tartani 3 hónapig, de tévedtem, ugyanis kb. másfél/két hónap alatt elhasználtam. Igaz, csak 7 gramm van benne. Ó, amúgy anno a Light árnyalatot próbáltam, de azóta kijöttek az átlátszó verzióval is, amit mindig jobban szeretek. :)
Maybelline the Collossal Volum' Express Smoky Eyes Mascara
Himalaya Herbals Cocoa Butter Lip Balm
Oriflame The ONE featherlight Mascara - Black: Nagyon nagyon megszerettem ezt a spirált. Gyönyörű pillákat tud csinálni, nagyon jó az állaga, a keféje és más spirálokkal is kompatibilis. Biztos újraveszem majd.

Nektek mik voltak idén a kedvenceitek?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések