A nagy kézkrém teszt (3. rész)

Halihó!

"Ez az utolsó bejegyzés a kézkrémeimről, legalábbis egy ideig, a közeljövőben nem tervezek többet beszerezni belőlük, mert így is iszonyatosan sok van." - Írtam ezt kb. egy évvel ezelőtt. Igen, ez az óta be van fényképezve, de egyszerűen nem jutottam el addig, hogy közzé is tegyem. Viszont most eljött ennek is az ideje.


Balea Buttermilk&Lemon kézkrém: Isteni finom illat, egész gyors beszívódás, jó hidratáló hatás, nagyon kedvező ár. Ennél többet szerintem nem is kell róla mondani. 

Manufaktura Intensive Regenerative Hand Cream with Apple and Macadamia Nut Oil: Imádom. Isteni finom illat, gyors beszívódás, nagyon jó hidratáló hatás. Átszámítva kb. 2000 Ft, de szerintem abszolút megéri.

essence Super Rich, Super Soft kézkrém és The Little X-Mas Factory Super Rich Mini kézkrémek: Ugyanolyan volt a formulájuk, csak az illatuk különbözött. Gyorsan beszívódtak, hidratálásban nem olyan nagy kutyák, mint egy Manufaktura, de még így is nagyon sok kézkrémet maguk mögé utasítanak. Ami miatt nálam vitték a prímet, az a csomagolásuk. Ez a tökéletes táskába dobálós méret szerintem. Az ezüst csomagolásút még 2016 szeptemberében vettem, a karácsonyiakat 2016 decemberében, de nyáron már mindegyiket elhasználtam, annak ellenére, hogy nem csak ezeket használtam. A karácsonyi kiadásúakat remélem valamikor valamilyen formában visszahozzák, mert a jó hatásuk mellett az illatuk is inteni finom volt. 

Yamuna Trópusi Álom testvaj: Nagyon finom illata van, gyorsan be is szívódik, de hosszú távon nem vált be mint kézkrém. Sokadszori használat után úgy vettem észre, hogy nem hidratál olyan jól, inkább csak bevonja a kezemet egy réteggel, amitől puha lesz, de ez a hatása nem tart sokáig. Testvaj lévén gondoltam, hogy ez egy gazdagabb formula lesz, és jó lesz a cserepes kezeim ápolására, de sajnos nem vált be. Nem rossz krém, de amire én használni szerettem volna, arra sajnos nem jó. 

Nivea krém: Klasszikus. Igazából 2016-ban fedeztem fel, barátnőm ajánlására. Neki ekcémája van, így nem sok kézkrém segít rajta, de ez igen. Én is kipróbáltam, és azóta is újraveszem, ha elfogyna. Általában csak a kézfejemet kenem be vele, hiszen nálam az a kritikus bőrfelület. A nagyon száraz, kicserepesedett kezemet is helyrerakja pár nap alatt, anélkül, hogy irritálna. Olcsó, az 75 ml-s tégely pedig meglepően sokáig elég.

Ebben az adagban gyakorlatilag az összes kézkrémre azt mondanám, hogy érdemes kipróbálni. Egyedül azt sajnálom, hogy a bejegyzésen keresztül az illatukat nem tudjátok érezni. :P

Nektek mi a jelenlegi kedvenc kézkrémetek? Mindig ugyanazt használjátok, vagy mindig mást próbáltok ki?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések