Szelektálás #1 - 2018/január

Halihó!

Tavaly év vége felé egyre többször jött velem szembe a kis facebookos lakkos csoportban, hogy a többiek szelektálnak, pan projecteket csinálnak és a többi. Így én is kedvet kaptam, és december végén-január elején én is végigmentem a lakkos és a sminkes készletemen.

Elsődlegesen a lakkokat kezdtem el szelektálni, mert igazából ez nekem már mondhatni hagyomány, hogy a karácsonyi szünetben vérszemet kapok, és újrarendszerezem az egész kollekciómat. A válogatásnál most fő szempontom az volt, hogy a 2014-ben vagy korábban megvásárolt lakkoktól megváljak. Egyrészt mert ezek már régiek és többjüknek a minősége már nem az igazi, másrészt ezeket sokkal ritkábban használom. Igazából 2014 előtt vett lakkokból kb. 5 darabom volt, mert egy korábbi szelektálásnál kiszórtam a 2013-ban vagy korábban vásárolt lakkokat. És ezt a nagyjából 5 darab lakkok még most sem szívesen raknám ki, így kigondoltam, hogy év végéig el kell őket használnom másik 20 db 2014-ben vett lakkal együtt. De ha nem is sikerült elhasználni, akkor is legalább háromszor kell ezeket használnom, különben automatikusan repülnek év végén. Ehhez csináltam a határidőnaplómba egy külön oldalt, ahol vezetem, hogy mit hányszor használtam. De még így is hogy párat megtartottam, elég soktól megváltam, és hosszú évek óta először végre 200 alatt volt a lakkjaimnak a száma.

A sminkkészletemen is keresztül mentem, bár ott nem sikerült olyan hatékonynak lennem, mint a lakkoknál. Van pár olyan szemhéjpúder palettám, amiben 1-2 szín van, amit ténylegesen szoktam használni, viszont az egyedi színük miatt nem tudom mivel helyettesíteni őket. De azért itt is sikerült csökkentei a cuccaim számát legalább. :)




Igazából eldöntöttem, hogy ezentúl rendszeresen végignézem a lakkos és a sminkes készletemet, és amit nem használok, azoktól meg is válok. Ez eddig elég jól halad, az új termékeket, amiket beszerzek, csak akkor rakom a végleges helyükre, ha az első próbánál tetszettek. Ezzel a módszerrel már elég sok dolog összejött januárban és februárban, de természetesen a régebbi termékeimet is folyamatosan "vizsgáztatom". Valószínűleg még így tavasz elején nagyobb szelektálást fogok végrehajtani a rúzsok és a szájfények terén. :)

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések