Trend IT UP sminkcuccok

Halihó!

Múltkor jó pár Trend IT UP sminkcuccot megvettem, és a márkánál elég nagy leárazások voltak. Ezekről lesz most szó. Igazából a 80 százalékukra nem volt szükségem, de kíváncsi voltam rájuk, és pár száz forintért jó vételnek tűntek.


Expert Finish pordúder: Ha jól emlékszem, akkor 1800 Ft-ért vettem, ami reális egy olcsóbb kategóriás porpúderhez. Színtelen, amit én mindig nagyra értékelek. Mattítani nem mattít egész nap, de szerintem jól fixálja a sminket, és eddig nem sikerült még vele poros hatást elérnem. Szerintem érdemes kipróbálni.
N°1 szemhéjpúder: Drogériás viszonylatban a legjobb mono púderek. Legalábbis ha a többi is ilyen minőségű, mint ez a kettő, akkor biztosan. Nagyon puhák, pigmentáltak, könnyű őket satírozni, nem potyognak. A bronzos színt még teljes áron vettem, kb. 600 Ft volt, míg a bőrszínűt 200 Ft-ért. Abszolút megérte.
Ultra Matte rúzsok: 4 színem van, ebből 2 visszafogottabb, 2 pedig elég merész. A 400 tökéletes hétköznapi nude, a 470 egy fokkal barnásabb, szerintem elég vagány, de még mindig a hétköznapi kategóriába esik. A 480-as egy mély bordó, érdemileg még nem volt rajtam, de nagyon szép a színe, csak úgy mint a 490-es sötét lilának, ami egy csoda. A sötétebb színekről ugye annyira nem tudok beszámolni, de ha van olyan jó a minőségük, mint a visszafogottabb árnyalatoknak, akkor az év vétele volt 400 Ft-ért (/db). A nude-ok könnyen kenhetőek, szép matt árnylatok, pigmentáltak, és szerintem normális rúzs létükre tartósak is. Szintén érdemes kipróbálni őket, pláne, mert nagy a színválaszték, és minden rúzshoz van színben passzoló szájkontúrceruza.




Soft Matte szemceruza: Nagyon puhák és krémesek ezek a színek, könnyű őket használni, pigmentáltak. Mindegyiket leárazva vettem, de ennek ellenére még most is szoktam látni őket a dm-ben. Igazából ezeket is ajánlom kipróbálásra. 
Countour&Glide szájkontúrceruza: 480-as árnyalat, azaz az egyik sötét rúzshoz tökéletesen illik. Érdemileg még nem próbáltam ki, de 400 Ft-ot nekem mindenképpen megért. A swatch alapján könnyű lesz vele kontúrt rajzolni, bár én a keményebb ceruzákat szeretem inkább. Viszont a színe miatt nekem hiánypótló, mert nagyon sok sötét rúzsom van, de annál kevesebb passzoló kontúr ceruzám. Ha lett volna a 490-as sötét lilából olyan, amit nem próbáltak ki, akkor abból is biztosan vettem volna.


Nektek mik a kedvenceitek a trend IT UP kínálatából?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések