Blooming

Halihó!

Ma 3 körömlakkról hoztam bejegyzést. Még márciusban lettek megrendelve a Hypnotic Polish webshopból, de csak április 6-án tudtam őket átvenni. A lakkok szerintem jól harmonizálnak, de rendeléskor nem is vettem észre, hogy ennyire illeni fognak egymáshoz (bár ez a swatch képeknek is köszönhető azt hiszem).

Kivételesen több a kép a lakkok üvegéről, mint a körmömről, ugyanis az üvegekben jobban el tudtam kapni a holót, mint a körmeimen. A vásárolt lakkok a következők: A-England Anne of Cleves, Illyrian Polish Sunset és Femme Fatale Rubine Veil.

Az A-England egy világosabb rózsaszín lakk, ami tökéletes tavaszra. Enyhén holo lakk, a leírás szerint arany shimmer is van benne, de szerintem ez nem látszik. Mindenesetre nekem így is nagyon tetszik. A Tudoresque kollekció tagja. 2 rétegben fed, nagyon jó az állaga, és nagy meglepetésemre az ecsetét is megváltoztatták, már lapos, legyező alakú ecsete van ennek a lakknak. Természetesen gyorsan szárad, és a tartósságról megint nem tudok mit nyilatkozni.

Az Illyrian Polishnak őszintén szólva nem vagyok oda az állagáért, eddig az összes lakknak "zselés" állaga volt, és ez alól a Sunset sem kivétel. Viszont nem tudom miért, a márka nevét imádom, plusz különleges lakkokat is készítenek, így azért bővül szép lassan a készletem. A leírás szerint ez egy rózsaszín holo lakk, kék mikropelyhekkel. Először amikor megláttam, én azt hittem, hogy egy rózsaszínes metál lakkot kaptam, a holót nem vettem észre benne. Pedig kis fényben igen csak holózik. A színre nagyon hasonlít a Bear Pawlish Baby Bears Breath-re, tehát az a "tipikus döglött ezüstös-rózsaszín" lakk. Szintén két rétegben fed, gyorsan szárad.

A Femme Fatale Rubine Veil a Hypno Polish store exclusive lakkja. Őszintén szólva, amikor kézhez vettem a rendelésemet, egyedül csak az AE színére emlékeztem, a többi meglepi volt. Aztán felmentem a Hypno honlapjára, hogy csekkoljam a lakkok leírását a színükről, mert az Illyriannál és az FF-nél kicsit problémába ütköztem. Aztán az FF lepett meg, ugyanis a leírás szerint ez egy meleg szürke lakk lineáris holóval, piros fénnyel és cseresznyepiros holo glitterekkel. Nos, én soha meg nem mondanám róla, hogy ez egy szürke lakk. Inkább mályvás-lilásnak tippeltem volna. A lineáris holó, a piros fény és a mikroglitterek stimmelnek. Utóbbiak miatt a lakk felülete kicsit rücskös is, illetve ennek a lakknak sűrűbb az állaga is, nehezebben irányítható a körmön a másik kettőhöz képest, de semmi nagy gondot nem okoz. Szintén 2 rétegben fed, és őszintén szólva a 3 közül ez fed a legjobban. Ami számomra azért is meglepő, mert az összes eddigi FF lakkom 3 réteges (minimum). Ez pedig 1 rétegben is nagyon jól fedett. Szintén gyorsan szárad, viszont preferenciától függően 1-2 réteg fedőlakk ajánlott rá.







Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések