Jól bevált sminktermékek - Oriflame Everlasting alapozó, Essence szemöldökceruza, Neogranormon törlőkendő

Halihó!

Van pár olyan sminktermékem, amiket folyamatosan újraveszek, sőt, ha új terméket próbálok ki a kategóriából, mindig visszatérek hozzájuk. Vagy mert nem váltak be, vagy pedig mert a régi kedvenceim ár/érték arányban sokkal jobbak. Ma egy arctörlő kendő, egy alapozó és egy szemöldök ceruza lesz terítéken. 


A Neogranormon Sensitive nedves törlőkendőt az után próbáltam ki, hogy tavaly szülinapomkor barátnőmnél aludtam, és a sminklemosásra csak babapopsi törlőkendőt tudtam használni. És meglepődtem, hogy milyen hatásos. Gyakorlatilag kenterbe vette az összes eddigi nedves törlőkendőt, amit próbáltam. Aztán amikor kerestem a márkát, amit próbáltam, nem találtam meg, így kipróbáltam a Neogranormon verzióját. És meg is ragadtam ennél. Kb. 500 Ft, 55 kendő van benne, könnyen belátható, hogy ezerszer olcsóbb, mint bármilyen más sminklemosó kendő. A kendők mérete elég nagy, és nagyon nedvesek. Még a makacsabb folyékony matt rúzsaimat is simán lehozza, amivel még a kétfázisú sminklemosóm is szenvedni szokott. A szempillaspirált is elég jól lehozza, bár azt inkább arcmosás közben vízzel szeretem leszedni leginkább. Amikor új csomagot kezdek, akkor a tetején lévő kendők azért szárazabbak (de még a többi általam próbált kendőkhöz képest még mindig kellően nedvesek), mint az alján, viszont emiatt az oldalára állítva szoktam tárolni, így kb. minden kendő ugyanannyira lesz nedves. Hogy mennyire szeretem, azt talán az mutatja a legjobban, hogy múltkor már a 4-es pakkot vettem meg belőle. Csak ajánlani tudom! 

Az Oriflame The ONE Everlasting alapozó Porcelain árnyalatát is évek óta használom. Közepes/erős fedése van, könnyen eldolgozható, rajtam kimondottan tartós (bár a neve alapján ez alapvető). Ez az árnyalat télen és nyáron is tökéletes nekem. Ráadásul az Oriflame-ben nagyon jó akcióban szokott lenni, már 2-szer volt hogy 1000 Ft-ért lehetett megvenni, olyankor általában 3-4 darabot veszek belőle egyszerre, mert úgy is elhasználom. A pumpás kiszerelését nagyon szeretem, mondjuk amikor már nagyon kevés van benne, akkor letekerem a pumpáját és a pumpa száráról használom az alapozót vagy azzal "kaparom" ki az üvegből. 

Az essence szemöldökceruzáját is mindig újraveszem. A 05 Soft Blonde árnyalat önmagában is jó nekem, de szemöldökpúder alá is nagyon jó alapot ad. Utóbbi módszerrel alkalmazva iszonyat tartós szemöldököt tudok csinálni, bár önmagában is tartós, talán egy kicsit a szemöldökeim végén kopik meg egy picit. Az ára szerintem verhetetlen, 549 Ft-ért szerintem nagyon jó az ár-érték aránya.

Nektek mik azok a sminktermékek, amiket mindig újravesztek?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések