Üresjárat - 2018/04

Halihó!

Ma az áprilisban elhasznált termékeimet hoztam. Nem gyűlt össze túl sok minden, úgyhogy nem lesz ez egy hosszú bejegyzés.


Oriflame Discover New Zealand Tranquillity tusfürdő az Oriflame kínálatában viszonylag újnak számít. Hozza a szokásos minőséget, jól habzik és tisztít, nem szárítja a bőrt. Az illatát nem igazán tudom leírni, kicsit édes, de mellette mégis friss.

Balea After Sun tusfürdő a top 5 tusfürdőmben benne van. A kókuszos-naptejes illatát nem lehet megunni. Mindig veszek belőle. 

Babylove Nedves törlőkendőt  a táskámba vettem, soha nem lehet tudni, mikor lesz szüksége az embernek egy nedves törlőkendőre.

Mixa Hyalorogel Light gél-krém és Eucerin Hyaluron-Filler arckrém mintákról sokat nem tudok elmondani. Az Eucerin szimpatikusabb volt, anti-aging hatású, de arra azt hiszem még nincs szükségem. 

Alverde Winter Love testvajat nagyon szerettem. 2016-os karácsonyi limitált kiadású csomagban volt. Nagyon gazdag az állaga, a tégelyből is nehezebb volt kiszedni, viszont a bőrön már könnyű volt eloszlatni. Nagyon jól hidratált, könnyen beszívódott, nem hiába vittem ki magammal Finnországba. Ha még kapható lenne, és nem lenne még mindig túl sok testápolóm, akkor újravenném.

Alverde beauty&fruity arctisztító maszk tasakjában szerintem nagyon sok maszk van. 10 perc után a maradékot be kéne masszírozni a bőrbe, de szerintem ez lehetetlen. Túl sok hatást nem vettem észre egyszeri használat után, a bőröm puha lett, de kb. ennyi.

Alverde beauty&fruity 2 az 1-ben maszk teljes nevét nem tudom, ugyanis a másik tasak, ami ezzel együtt volt, másfajta, és azt még nem használtam el, és nincs is itt a közelemben, hogy megnézzem a nevét. Ez egy peeling maszk, ami egy kicsit engem megtévesztett, ugyanis nem lehúzható, hanem radírozó szemcsék vannak benne. Ennek tetszett a hatása, utána puha volt a bőröm, kellemes érzést nyújtott a bőrön, és valamiért vonzódok a fekete színű maszkokért, ezért a színe is plusz pont volt. Elképzelhető, hogy a jövőben veszek még belőle.

Maybelline the Colossal Big Shot Volum' Express szempillaspirál keféje a vége felé elkeskenyedő, klasszikus sörtékkel. Szépen hosszabbította és megemelte a pilláimat. A vége felé viszont már csomósodott, de ettől függetlenül jó kis szempillaspirál. Ha megint nem találok bontatlan klasszikus sárga duci szempillaspirált a drogériákban, akkor lehet megint ezt veszem meg (bár Glamour-napok alkalmával igen csak betáraztam szempillaspirálokból).

Flóra

BTW, a márciusi üresjárat is be van fényképezve, csak épp diploma és egyéni tervezés válságban vagyok. Valószínűleg még a heti egy bejegyzést sem fogom tudni tartani.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések